Gå till innehåll
hampulito

Hampulito har Sorken mot repen. NY GRAF!

Recommended Posts

Den 2018-06-19 kl 09:02, säger VakuumspelarN :

Kan hålla med om att det känns tveksamt med jam speciellt då han är tight + öppnar från tidig pos. Hade han sizat större hade jag nog inte ens tänkt tanken att bluffa här. 

Btw sitter alla regs på /1$ med ~20 vpip? Verkar vara som dag och natt om man jämför med svs!

Är endel fisk ändå, men motsvarande nivåer är klart tuffare än svs.

Den 2018-06-19 kl 13:20, säger stefanovic :

Fortsätt med dom här uppdateringarna Hampus! det är sant nöje att följa din resa. 

Tack så mycket.

Det är jätte roligt med all uppmuntran som ges och det ökar chanserna för fortsatt skrivande.

Tappade några hundra dollar i förrgår sedan har jag inte spelat mer sedan dess.

Fick två gram tjack av en gubbe här, istället för dom tram vi egentligen skulle haft så det har inte blivit någon sömn sedan i förrgår.

Har varit stort fokus på sex sista två dygnen så har inte funnits tid för så mycket annat.

Ska krypa ner och sova jävligt länge nu så drar jag upp borden när jag vaknar igen.

Redigerad av hampulito
  • Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nickar han ******** på svenskapel så har jag spelat mot honom emellanåt senaste månaden på 2.50-5.00 och tror även 5-10 (inte helt 100 här dock). 

Kan blanda ihop det i huvudet med stakes. 

Har dock själv haft lite paus senaste dagarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
21 timmar sedan, säger Snake911 :

Är det möljligt att han grindar från häktet?

För att svara seriöst utgår jag från att det är mer restriktioner i häktet än i vanliga fängelset: du är oskyldig juridiskt, men skulle kunna påverka en rättegång om du fick använda internet.

Annars vete fan, vi hade ju en lirare på PF som grindade från rättspsyk och mördare har bloggat så det är ju mer hotellvistelse än gulag att sitta på svensk anstalt

Gällande Hampulito gillar jag för övrigt att grabben stod för sina handlingar, och aldrig har anklagat någon annan eller samhället, för hurdan livssituation han har. Jag har för övrigt noll info om han, var bara en tanke jag fick att verkligheten kanske kommit ikapp med plötslig forumfrånvaro. Hampe har ju varit rätt öppen på forumet med stöldraider mot Systembolaget och drogskulder så det är väl inte helt far-fetched att staten hört av sig. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2018-12-28 kl 02:26, säger StoffeRemy :

Hampolito sitter på mitt /5 bord.

Starstruck!!!

Redigerad av hampulito

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska sammanfatta allt som hänt och börja skriva igen. Jobbade upp en femhundring till 10k runt jul sen kom det här med bank id och skit. Vem fan har bank id !:)?

Jag har forexbank och där kan man inte få bank id. Måste ju vara endel värde som ryker med dom här reglerna.

Ska ordna så jag kan börja spela igen nu ikväll, kommer ett redigt inlägg senare inatt tror jag.

Redigerad av hampulito
  • Like 9

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
9 minuter sedan, säger hampulito :

VA!?

Swedbank säger detta till mig. 

D4C28CF9-6485-46F0-A813-1FF311A19A73.jpeg

Du behöver bara gå in på de "gamla" varianten av deras hemsida, de har inte uppdaterat alla tjänster till den nya än. Om jag inte kommer ihåg fel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 minuter sedan, säger gabbelol :

Du behöver bara gå in på de "gamla" varianten av deras hemsida, de har inte uppdaterat alla tjänster till den nya än. Om jag inte kommer ihåg fel.

Det är riktigt. Vilket är märkligt då de haft den nya varianten i ett par år nu....

Kan ju nästan tro att Swedbank ägs av staten.....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, säger hampulito :

Ska sammanfatta allt som hänt och börja skriva igen. Jobbade upp en femhundring till 10k runt jul sen kom det här med bank id och skit. Vem fan har bank id !:)?

Jag har forexbank och där kan man inte få bank id. Måste ju vara endel värde som ryker med dom här reglerna.

Ska ordna så jag kan börja spela igen nu ikväll, kommer ett redigt inlägg senare inatt tror jag.

Alla förutom du och Folke?

Kul att du är tillbaks. Kör hårt och sikta mot stjärnorna!

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
19 minuter sedan, säger gabbelol :

Tänkte mer på det paradoxala och det smått filosofiska i dom där raderna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, säger hampulito :

Tror?!?! Lova!! ❤️

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Okok

Vart var vi.

Bodde i Motala i somras och hade ca 6k$ på Party, sålde endel porr.

Backade 2,5k$ på turrar och sedan var jag så illa jävla tvungen att casha ut resten för att betala skulder av det mer brådskande slaget.

Tappade lusten att skriva i samband med det.

I September flyttade vi ner till Skåne, hyr ett femrumshus i tolånga på skånes landsbygd riktigt mysigt är det.

Pengar har kontinuerligt tickat in på porren, vi gör ca 30k sek i månaden där trots ytterst begränsad nypruduktion. 

Vi har sålt porr för 150 000 - 200 000 sedan i somras det är jäkligt behagligt att ha en lågvariansinkomst i grunden.

Har betat av 86k av 180k på min skuld och vi har i nuläget en preliminär avbetalningsplan om 5000kr i veckan med målet att vara skuldfri innan min födelsedag den 27e Juni.

Har slöspelat någon ströturnering på stars men inget seriöst sedan i somras egentligen, men nu är det dax att ta tag i det.

Satte in en femhundring lite innan jul och rushade upp till 10k på svenska spel. Nu när man var tvungen att casha ut allting för att stoppa över det till pokern behöll jag pengar till hyran och lite sånt och stoppade in 2800kr nu idag.

Intag:  2st 7,0% cider, 600mg tram och ett par jointar.

Resultat: 1800+

BR: 4600kr

Redigerad av hampulito
  • Like 5
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu