Gå till innehåll
hampulito

Hampulito har Sorken mot repen. NY GRAF!

Recommended Posts

Spelar megamycket och springer väldigt bra tror jag.

Har inte spelat någonting högre än 5-10 och ska försöka hålla det tills jag har 100k

Nuvarande bankrulle 39100kr

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fortsatt inget spel över 5-10

42000kr i rulle.

Hur mycket borde man outa sig?

Tänkte nästan köra en substansdagbok också för att göra saker mer intressanta, redovisa totalt intag varje dag.

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

/4 o /5  sedan i Lördags och 19,2k i rulle.

Nu får det nog bli lite anonyma 100bb bord på 5-10:roll:

Ska försöka uppdatera minst en gång varje dag så det blir någon mening att  kika här.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2017-11-28 kl 23:41, säger hampulito :

/4 o /5  sedan i Lördags och 19,2k i rulle.

Nu får det nog bli lite anonyma 100bb bord på 5-10:roll:

Ska försöka uppdatera minst en gång varje dag så det blir någon mening att  kika här.

Har börjat skotta lite 5/10 och på anonyma verkar det vara sjukt mycket dåliga spelare. Eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, säger wahlen1 :

Har börjat skotta lite 5/10 och på anonyma verkar det vara sjukt mycket dåliga spelare. Eller?

Nej, tog ut 7200kr så hade lite under 12k kvar. Har spelat 1-2 nu i två dagar. Har 16k nu och går upp till 2-4 i detta nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

5-10 vinner jag på i alla fall. Bara det finns en fisk på bordet så är jag vinnande, för att spela högre behöver jag troligen coaching.

Edit.

Går ju givetvis att bumhunta hur högt som helst bara man har rulle.

Redigerad av hampulito

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha du var seriös när du skrev om snattningen alltså? Gott. 

Jag snattar själv, mest en tvångstanke och jag gillar rushen det ger. Berätta gärna mer :D 

Och kul att du är tillbaks, gl med poker och livet. Kul att se att du verkar må bra. Träffat dig en gång faktiskt, men orkar inte outa mig.

Redigerad av Bitcorn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2017-12-01 kl 16:56, säger Bitcorn :

Haha du var seriös när du skrev om snattningen alltså? Gott. 

Jag snattar själv, mest en tvångstanke och jag gillar rushen det ger. Berätta gärna mer :D 

Och kul att du är tillbaks, gl med poker och livet. Kul att se att du verkar må bra. Träffat dig en gång faktiskt, men orkar inte outa mig.

Jo jag snattar en hel del, Sveriges bästa brott ur ett spelteoretiskt perspektiv.

Poker har gått sådär, jobbade mig upp till 16 och började spela 2-4 men sen tillkom det något 5-10 så nu är jag nere på 11k i rulle. 5k på 1-2 så kliver vi upp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tanken var att jag skulle skriva i princip helt öppet om mitt liv men sen orkade jag inte skriva så mycket.

Tänkte nästan skriva en substansdagbok också eftersom jag berusar mig på det ena eller andra sättet i princip varje dag.

Ska strax sätta mig och spela, tagit ut ytterligare pengar så har 9k kvar på kontot så det blir fortsatt 1-2 grind tillsvidare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
11 minuter sedan, säger hampulito :

Tänkte nästan skriva en substansdagbok också eftersom jag berusar mig på det ena eller andra sättet i princip varje dag.

Söka hjälp > > > microstakes och snatteri? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
27 minuter sedan, säger GTOBåten :

Söka hjälp > > > microstakes och snatteri? 

I så fall vet du inte vad så kallad hjälp innebär.

Visst fan känns det tufft ibland men den övervägande majoriteten av tiden skattar jag mig lycklig för allt jag har runt mig.

Oavsett så har jag andra inkomstkällor, har inte spelat en hand sedan i Juni och spelat väldigt sporadiskt innan dess också, började precis igen.

Snattandet är endast för mig själv och för oss i vårat hem, ingenting jag gör för pengar. Mat, vin och sprit, och kläder. Ibland något roligt pynt man får för sig att ta hem, senaste inslaget i den kategorin är en stor jul-en jag bar med mig hem, nu är den pyntad och sprider bra vibe i vardagsrummet.

Redigerad av hampulito

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, säger hampulito :

Visst fan känns det tufft ibland men den övervägande majoriteten av tiden skattar jag mig lycklig för allt jag har runt mig.

Oavsett så har jag andra inkomstkällor, har inte spelat en hand sedan i Juni och spelat väldigt sporadiskt innan dess också.

Snattandet är endast för mig själv och för oss i vårat hem, ingenting jag gör för pengar. Mat, vin och sprit, och kläder. Ibland något roligt pynt man får för sig att ta hem, senaste inslaget i den kategorin är en stor jul-en jag bar med mig hem, nu är den pyntad och sprider bra vibe i vardagsrummet.

Kul att följa... och kul du delar med dig ;) fortsätt med det.

Träffat dig en gång men var länge sen nu, minns som slaskig mycket öl och kul spel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, säger Modigakatten :

Jag snattade en godispåse från statoil en gång. Jag var 10 år. Efter ett par dagar med dåligt samvete så valde jag att gå tillbaka och be om ursäkt samt betala för det jag tog.

Det gjorde du rätt i. Ärlighet varar längst.

Redigerad av Folke Rosvall
  • Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Den 2017-12-06 kl 14:19, säger Modigakatten :

Jag snattade en godispåse från statoil en gång. Jag var 10 år. Efter ett par dagar med dåligt samvete så valde jag att gå tillbaka och be om ursäkt samt betala för det jag tog.

Vid den åldern hade även jag den typen av moral. Har med åren lagt mig till med en mer nihilistisk syn på det hela.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu