Gå till innehåll

SAJT: TruePoker.com


Feedback

Recommended Posts

Började min onlinekarriär där i deras playmoneyturneringar. ;)

Gillade mjukvaran, framförallt att man ser när de andra spelarna kikar på sina hålkort. Måste ta en titt på det igen. Har du lirat nåt på realmoneyborden? Mkt trafik? Nivå på spelarna osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Om nån vill spela lite rake-fritt finns ett ypperligt tillfälle nu:

 

"Starting August 16th, for a limited time only, True Poker is offering RAKE FREE rooms! That’s right, you read correctly, RAKE FREE!

 

Check out our RAKE FREE $10/20 and $15/30 tables from 8am to 10am EDT each weekday for the rest of August.

 

The rake free tables will be highlighted in the table listing.

 

Space is limited, so get in there fast and enjoy True Poker RAKE FREE!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Nu erbjuds alla nya spelare gratis buyin till 4 st s'n'g som är speciella för nya spelare. 1:a plats ger 25$, 2:a 15$ och 3:e 10$.

Själv lyckades jag få en 2:a och en 3:e plats, fast jag är en förlorande spelare i s'n'g... Det blev 25$.

 

Sen satte jag mig vid ett 10 pers hold'em bord med max inköp 50$. Jag såg att dom jag spelat s'n'g med hamnade vid samma bord och ganska snart blev dom flesta av dessa av med sina pengar.

 

Själv fick jag KK i fickan, träffade set på floppen. Blev utdragen på river mot en stege. Hade 4$ kvar. Nu har jag klättrat upp till 60$, ska se vart det slutar.

 

Spelarbasen? I princip inga europeer, mest amerikaner och kanadensare. Sen vågar jag inte säga om dom är bra eller dåliga, jag är för mkt fisk själv för att kunna bedömma det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör man för att spela dessa gratis sit n go ?

De finns ju inga i listan?

 

Jag hade igång klienten och tittade till s'n'g listan lite nu och då, ett längre tag så fanns det inga där. Men på kvällen så dök det upp några stycken.

 

Så gör något annat ett tag och titta till listan lite nu och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
öhmm.reggade där idag en fråga bara, måste man sätta in pengar för att få dom där 4 SaG?? hittar inget på deras sida om det..

 

Nej, ingen depisition behövs.

 

Jag körde mina 4 gratis s'n'g, vann lite pengar. Spelade upp mig på cash game. Spelade bort allt jag vunnit. Avinstallerade truepoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejsan alla pokerfans.

Nu är det så här att jag har utnyttjas Truepokers erbjudande att lira 4 st gratis sit & goes. jag lyckades kamma hem 50$ på dessa. Sedan har jag spelat upp denna 'stash' till 172$. Dessa pengar vill jag nu ta ut. Har läst att man måste göra en deposit på 30$, sedan kan jag ta ut mina vinstpengar + mina 30$? stämmer detta?

Någon som har någon/några erfarenheter från just Truepoker och kan svara på om de är pålitliga eller ej? Känns lite som "vivillbaraåtdittkontonummer" men. Kanske bara jag som är paranoid

 

Alla slags erfarenheter är välkomna! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...