Gå till innehåll

Månadsresultat Juli


Ängeln17

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag e mer intresserad av vad ni gör av alla pengar ni plussar? Hur mkt ni tar ut och investerar / lever av / lägger in i rullen för att klättra i nivå? Kommer ni fortsätta klättra uppåt eller stannar ni kvar där ni "hör hemma" och e säkra med ca $20k upp i månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat Juli:

 

Poker: Råkade välta ner nån kortlek från ett bord i båten under senaste åskvädret. Men min tur var det antaligen bara 2 7 off som låg synliga, så minus då kanske?

 

Livet: Har varit ute och seglat trots det härliga vädret denna sommaren. Har även bytt panel och fönster på sommarhuset samt spelat golf på alldeles för blöta banor. Plus i livet denna sommar trots vädret, eftersom jag faktiskt inte har spelat någon poker alls :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat juli:

 

Poker Internet: Slutat spela, Comebacken, CG, var trist och jag insåg hur less jag var på pokern när jag slutade med cashgame okt 06, resultatet blev -$1k

Poker Live: 1st turnering, 3/16, 3 priser i den årliga kompisturneringen i sommar, inte mkt plus men mycket prestige att komma ITM ;)

 

Livet: Tja, jag klagar inte :)

 

 

Framtida mål:

 

Poker Internet: Enbart spela speciella turneringeevents (typ Omaha SM, NLT SM på Nordicbet)

Poker Live: Försöka spela runt 2-3 turneringar i kvartalet

 

Livet: Keep going :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började månaden med $600 på NL50. Sitter nu med $7290 på NL200, har cashat ut cirka $800. Runt $4k av plusset är från cashgames, resten tours och bonusar/rakeback. Runt $400 tillkommer i rakeback, så sammanlagt plus på cirka $7.9K.

 

Edit: Drog en "Punkrock_kid-session" nu, 312 händer och +$640. Månadens sista session. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...