Gå till innehåll

Finalbord Main Event


Matteprof

Recommended Posts

  • Svars 885
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så sjukt dåligt att med hans lösa image pusha mot en shortstacks raise som då kan hitta syn med en väldigt bred range, varav allt är favorit mot J8. Känns inte som detta hjälper pokern upp på nån mer intellektuell status i samhället, men förbannat underhållande finalbord:)

 

Tror dock inte detta håller i längden för Yang, räcker ju med att någon med hyfsad stack dubblar mot han så styrkeförhållande hyfsat jämna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det lite lugnt med hatet nu.

Jag förstår att hans gudsåberopande är lite stötande. Men om nu gud finns så både hoppas och tror jag att han knappast bryr sig om ett pokerbord på Rio i Las vegas.

Låt oss hoppas att han gör som han säger och använder en del av pengarna till välgörande ändamål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite larvigt att börja hata Yang för att han ber till Gud. Det kan väl vara ganska befriande om en kristen skulle vinna en mammonturnering som WSOP Main Event. Känns som att Yang skulle kunna bli en bra pokerambassadör, till skillnad från rötägget Gold. Hoppas Yang vinner! Men det är låååångt kvar. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite larvigt att börja hata Yang för att han ber till Gud. Det kan väl vara ganska befriande om en kristen skulle vinna en mammonturnering som WSOP Main Event. Känns som att Yang skulle kunna bli en bra pokerambassadör, till skillnad från rötägget Gold. Hoppas Yang vinner! Men det är låååångt kvar. :-)

 

jag hatar hans tur. jag vill också ha sån tur :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sån tur kan ju bara inte hålla i sig, men det är ju klart med den här takten så behöver den inte hålla i sig så länge. Man får ju hoppas att han dubblar upp någon av de andra spelarna med någon skum bet eller syn.

 

Jag missade början av finalbordet... men i vilka fler händer än J8 vs KJ har han haft tur? I övrigt har han väl haft bästa handen när han vunnit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han får be till gud bäst fan han vill för mig. Men det jag inte gillar hos honom är att han måste jubla som ett as när han drog ut med 8an på turn. En sak är säker, det där var riggat! ;-)

 

Det kanske är lite svårt att hålla inne alla känslor på finalbordet i Main Event. Skulle tro att vem som helst hade jublat som en galning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...