Gå till innehåll

Gus Hansen


tommie88

Recommended Posts

Absolut Suppe, forumet mår bra av fler såna här trådar framöver. Rätt tänkt.

 

Tror fler folk har lämnat forumet för att du (el folk som dig) betér sig som åsnor än för trådar som denna.

 

Skulle vara kul å springa in i dig på någon klubb och se om du är lika dryg IRL, skulle vara ett nöjje å ställa en dum fråga bara för att se hur du svarade mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl BRA om folk som OP lämnar forumet, eller har jag missat nåt?

 

edit: säg gärna hej nån gång på Sviten, jag bjuder på ett glas.

 

Tack men nej tack, betalar mina egna laster.

Ville bara se om du är lika mot folk där som du är här, då är det väl bara leta upp killen med en blåklocka förmodar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"nöjje"... ser man inte att det är felstavat så vet jag inte vad....... vad har folk sin magkänsla? btw... håller faktiskt med eury i den här frågan, varför göra sig mödan att skapa en tråd för att fråga vad Gus åkte ut på när det är så enkelt att använda den gudabenådade sökmotorn google som ALLA bör känna till vid det här laget? var ju en annan sak på ett gäng år sen då folk envisades med altavista och endast de invigna och upplysta visste om google's existens.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inte jag som sa det.

 

 

Det jag vill är att du kommer fram och är lika dryg mot mig IRL som du är mot vissa här på forumet.

Kan du inte vara likadan IRL som här så är det något som är fel,

rätt patetiskt att vara sådan online men IRL vill man bjuda på dricka och sitta i knät.

 

 

 

Sen om denna tråd är onödig el inte låter jag vara osagt, jag är ingen admin och vad jag vet så är väl inte du/ni det heller. Passar den inte in så tar dom bort tråden sen och ni hade varken behövt läsa eller för all del skriva i den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att bjuda på dricka har ingenting att göra med vad jag tycker om dig, med största sannolikhet är du en totalt ointressant existens, det var mer ett sätt att säga "är du där ofta så kommer vi springa på varandra, säg hej om du känner för det och tror att det ger något" eftersom du tycktes tycka det vore "kul".

 

Trådens existensberättigande är faktiskt helt oberoende av min adminstatus. Det är en jävla skittråd, totalt onödig, och passar man upp på latmaskarna kommer bara fler trådar i dess ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att bjuda på dricka har ingenting att göra med vad jag tycker om dig, med största sannolikhet är du en totalt ointressant existens, det var mer ett sätt att säga "är du där ofta så kommer vi springa på varandra, säg hej om du känner för det och tror att det ger något" eftersom du tycktes tycka det vore "kul".

 

Trådens existensberättigande är faktiskt helt oberoende av min adminstatus. Det är en jävla skittråd, totalt onödig, och passar man upp på latmaskarna kommer bara fler trådar i dess ställe.

 

Kom igen nu (du och flera andra)...

Hur kul är det om varenda inlägg innehållande en fråga, vars svar man kan hitta någon annanstans på internet, ska bli bemött på detta sätt?

Om ni tycker att inlägget håller "för dålig klass", varför då inte bara strunta i att kommentera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att bjuda på dricka har ingenting att göra med vad jag tycker om dig, med största sannolikhet är du en totalt ointressant existens, det var mer ett sätt att säga "är du där ofta så kommer vi springa på varandra, säg hej om du känner för det och tror att det ger något" eftersom du tycktes tycka det vore "kul".

 

Trådens existensberättigande är faktiskt helt oberoende av min adminstatus. Det är en jävla skittråd, totalt onödig, och passar man upp på latmaskarna kommer bara fler trådar i dess ställe.

 

Det är din åsikt, om en admin har samma åsikt så låser väl han tråden, du behöver ju inte hålla på och dryga dig i den fram tills dom stänger den?

All in all så handlar det ju inte om denna tråd utan din dryga attityd till allt och alla som inte passar in i din lilla värld.

 

 

Ang Sviten, förra året var jag där ganska ofta, 2-3 gånger i veckan, i år har det inte blivit så mycket men jag är där någon/några gånger i månaden.

Har dock ingen aning vem du är men förmodligen är du en av dom som knappt spelar något utan bara sitter i fåtöljerna och säger lol'a mig och tilta mig inte i varannan mening. Sen får du lite fyllestake som du slaskar bort i två händer på 10-10 cg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trådens existensberättigande är faktiskt helt oberoende av min adminstatus. Det är en jävla skittråd, totalt onödig, och passar man upp på latmaskarna kommer bara fler trådar i dess ställe.

 

Eller så kanske dom till slut lär sig hitta informationen själv, detta uppnås enklast genom att om man talar om vart informationen finns, och visst "allt" kan du väll hitta via google, men det är inte så givande svar på hans fråga. Om du inte vill hjälpa skriv isåfall inget svar så kommer antingen denna typen av trådar dö ut eller så kommer någon annan kanske hjälpa till med svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är min åsikt. Det kan rimligen inte gå att argumentera mot den då min slutsats är så uppenbar.

Angående trådens utveckling så är jag ganska säker på att den blivit till ett samtal mellan dig och mig.

Får jag passa på att säga att din konversationsteknik är usel?

 

Vad baserar du din uppfattning av mig på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så kanske dom till slut lär sig hitta informationen själv, detta uppnås enklast genom att om man talar om vart informationen finns, och visst "allt" kan du väll hitta via google, men det är inte så givande svar på hans fråga. Om du inte vill hjälpa skriv isåfall inget svar så kommer antingen denna typen av trådar dö ut eller så kommer någon annan kanske hjälpa till med svaret.

 

Han vet ju hur han hittar svaret. Han hittar information om WSOP Main Event inom 10 sekunder med en google-sökning. Det kan jag garantera.

Det skadar faktiskt inte om folk, som av någon outgrundlig anledning inte redan besitter kunskapen, på egen hand lär sig elementär informationssökning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag passa på att säga att din konversationsteknik är usel?

 

Vad baserar du din uppfattning av mig på?

 

Jaha, nu börjar du hacka på det bara för att?

Du vet att du behandlar folk som skit på forumet och istället för att hålla med så hoppar du istället på nästa tåg och börjar klanka ner på min konversationsteknik. Grattis, jag kunde inte bry mig mindre.

 

 

Min uppfattning av dig kommer enbart ifrån forumet, har ju inte kunnat bilda en uppfattning på Sviten då jag inte vet vem du är.

Tror dock jag skulle tycka annorluna om dig om jag kände dig enbart från Sviten då jag tror du är helt olik dig där gentimot här.

Men vi får se, vi lär springa in i varandra förr eller senare.

 

Vill du tala mer om min usla konversationsteknik så kan du skicka ett PM eller ta upp det med mig på just Sviten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha kan inte hjälpa det, jag tycker fan er diskussion är underhållande.

 

Admin, flytta tråden till oftopic och låt dom fortsätta.

haha så jävla meningslösa sågningar som nu gått över till vem som spelar mest på sviten. ( sviten är ju coolast och hänga på tydligen).

Gör upp och få ut era frustrationer i en HU fight eller nått för det känns inte direkt som den här där diskussionen har någon poäng eller ger någon något.

Även fast jag kan hålla med föregående talare om att forumet är fullt av idioter som är arroganta och nedvärderande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men snälla. Berätta för mig nu. Vem är jag irl? Vad får mig att må dåligt? Vad saknar jag? Hur är jag att umgås med?

 

Eh? Du är ju dryg och rätt efterbliven i alla trådar du är inne och kladdar. Själv är jag säkert efterbliven, men jag är åtminstone inte efterblivet dryg.

 

Och där fick jag en varning för nonsensinlägg, fullt förstårligt dock. Du är duktig du eurythmech, retar upp mig och får det att studsa tillbaka på mig själv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...