Gå till innehåll

Full Tilt Store!


Black_Jim

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag slog ut två "proffs" i deras turneringar och dom skulle skicka två tröjor. Slog ut båda samma dag.. Tog riktigt lång tid innan jag fick nåt. Fick sen ett mail att de var nåt fel på min adress och dom hade fått paketet tillbaka skickat..

 

Två dar senare fick jag den ena tröjan. Undra varför inte de andra kom fram.. :)

 

Så snabba och smarta verkar dom ju inte vara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
bara för mej klienten hänger sej när jag försöker kolla FT-Store?,

inga problem o inte minsta lagg i spelet men så fort jag försköker kolla in där så hänger hela klienten sej o måste startas om..

 

samma sak för mig. Även när jag försöker öppna cashier, kunde inte göra uttag på ca en vecka men så funkade det plötsligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FTP, nån som har koll på hur mkt rake en sån är? om man kan räkna ut sin rake till sidan igenom den å därefter kolla med de man får tillbaka? =)

Frågan är obegriplig, men det här kanske är det svar du söker:

För varje poäng du spenderar så dras 0.005 dollar från din MGR. Det innebär att för varje 1000 poäng du spenderar så förlorar du 5*0.27=1.35 dollar i rakeback.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
För varje poäng du spenderar så dras 0.005 dollar från din MGR. Det innebär att för varje 1000 poäng du spenderar så förlorar du 5*0.27=1.35 dollar i rakeback.

 

Är det verkligen så här? Låter ju helknasigt...

 

T ex: Ska man spela intensivt i en månad, få rakeback, beställa prylar i shopen, och sen börja spela igen för att få ut maximalt med bananer/prylar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Så knasigt är det inte. Systemet innebär att du får köpa varorna relativt billigt istället för att få dem gratis. Prisättningen är dock lite konstig. T.ex. så får man betala ungefär 221 kr för en tröja. (Dagens dollarkurs på Forex: 6.56 kr). Det tycker jag är för dyrt. De mest prisvärda varorna är de dyra elektronikprylarna, men de levereras inte till andra länder än USA. Det är helknasigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så knasigt är det inte. Systemet innebär att du får köpa varorna relativt billigt istället för att få dem gratis. Prisättningen är dock lite konstig. T.ex. så får man betala ungefär 221 kr för en tröja. (Dagens dollarkurs på Forex: 6.56 kr). Det tycker jag är för dyrt. De mest prisvärda varorna är de dyra elektronikprylarna, men de levereras inte till andra länder än USA. Det är helknasigt.

 

Alla elektronikprylar utom skärmar och laptops levereras till Sverige

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Tänkte bumpa en två år gammal tråd för att säga att jag beställde ett basket linne med mitt namn och egna nummer, skulle ta 6-8 veckor. Beställde den 13 Februari och fick tröjan idag, mindre än en månad alltså. Men fyfan vad stor den är, beställde Medium, brukar vanligtvis ha Large och den här tröjan går nästan ner på knäna och allmänt baggy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bumpa en två år gammal tråd för att säga att jag beställde ett basket linne med mitt namn och egna nummer, skulle ta 6-8 veckor. Beställde den 13 Februari och fick tröjan idag, mindre än en månad alltså. Men fyfan vad stor den är, beställde Medium, brukar vanligtvis ha Large och den här tröjan går nästan ner på knäna och allmänt baggy.
Synd du inte såg mitt inlägg som jag skrev för några månader sen om samma erfarenhet, hade du sluppit kasta bort 25k points i onödan. http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/29388-ftp-shopen-2.html

 

Tycker nästan FTP borde ha en disclaimer på sina custom jerseys. "Note to european players: The jerseys are HUGE in size!".

Tror min jersey i M-size motsvarar XXL-size i svenska affärer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, hittade ingen mirakeltvättkur som kunde krympa den. Min jersey ligger undangömd i någon garderob nu. Når jag någon gång 150 kg, ska jag damma av jerseyn och se om den passar bättre, tills dess är det 25k points man kunde köpt någon vettigare pryl för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt från USA är större än vad dom är här i Sverige. Så tänk alltid på de! Deras small drickor på tex burger king är typ som large här hemma. Sen så klär sig amerikaner lite mer baggy stil, så det är deras stil att ha lite större. Amerikaner vill ju alltid ha lite större saker :P Har man typ M/L då ska man beställa S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...