Gå till innehåll

Kul namn


Ormbunke

Recommended Posts

Beror tydligen på att namnet på amerikanska körkort står på det stället där det står "Sverige Körkort" på svenska körkort. Underligt att inte personen reagerat över sin felregistrering till tävlingen och om det bara är att byta namn hur som helst under tävlingen. Man undrar ju dessutom vem det egentligen är..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså... hur dumma får amerikanerna bli.. nån jävla gräns borde det iaf finnas..

Ja, det borde ju krävas åtminstone grundläggande svenskkunskaper bland dem som registrerar deltagare.

 

Btw, armeniern Բարի գալուստ registrerade sig också. Haha, vad tokigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det borde ju krävas åtminstone grundläggande svenskkunskaper bland dem som registrerar deltagare.

 

Btw, armeniern Բարի գալուստ registrerade sig också. Haha, vad tokigt!

 

Tja, om jag fick se ett id-kort från Armenien skulle jag nog kunna avgöra var på kortet namnet stod. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, om jag fick se ett id-kort från Armenien skulle jag nog kunna avgöra var på kortet namnet stod. :rolleyes:

Ja, vad bra, då är du kvalificerad och avgjort smartare än alla amerikaner. För det var ju verkligen alla svenskar som fick heta Sverige Körkort. Du tror inte att du skulle kunna begå ett misstag när 9578394857 personer med olika nationaliteter skall registreras på lika många millisekunder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som är extra kul är ju att det går runt en snubbe och glatt kallar sig Sverige Körkort just nu. Dessutom ligger han med nära toppen efter dag 1.. "Sverige Körkort" skall byta till bord 15", "-aha. ok. Det är jag.. hehe"..

 

Förresten skall jag dra över till Vegas och kassera ut pengarna han vinner.. den med svenskt körkort som kommer först till "kassan" har ju rätt identitet, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...