Gå till innehåll

Statistik


Crappy

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När jag lästa denna tråd innan idag så blev jag medlem på siten.

 

Mycket bra site=D

 

Jag började med att skriva in hur mkt jag hade på var site genom att använda 'deposit'. Detta blir då en insättning, istället hade jag velat lägga in denna summan som startstack utan att det räknas som att jag gått minus denna summa.

 

Finns det ngt annat sätt att göra för att lägga in hur mkt pengar man har på siten utan att man deposar så det står att man gått minus (ifall man inte vinner ihop startstacken man skrev in)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja kunna lägga in HH för sessioner som man spelar för tillfället.. så att man kan posta dem direkt när det händer, och inte behöva komma iåg det till efter sessionen.

 

Verkar vara en bugg nu också med att man itne kan ändra tidpunkterna för sessioner.. händer inget när jag försöker ändra en sluttid på en session från igår. Står bara samma längd efter jag klickat save

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja kunna lägga in HH för sessioner som man spelar för tillfället.. så att man kan posta dem direkt när det händer, och inte behöva komma iåg det till efter sessionen.

 

Verkar vara en bugg nu också med att man itne kan ändra tidpunkterna för sessioner.. händer inget när jag försöker ändra en sluttid på en session från igår. Står bara samma längd efter jag klickat save

 

Asså det ska gå att lägga till hand history till sessions. och utan sessions, tror den funktion kommit bort tillfälligt, ska fixa det. Ska du ändra tiden för din session så måste du ändra tiden för dom underliggande transaktionerna. sessiontiden bygger på dom. Några mer förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I förrigår så spelade jag på svenska spel och plötsligt fanns inte svenska spel kvar i listan där man trycker "play". Det stog något med error och vad jag än gjorde så blev det likadant.

 

Därför ville jag idag lägga in i statistiken vad jag förlorat och tiden jag spelat.

Finns det inget sätt att manuellt skriva in vad man spelat eller måste jag trycka play, vänta den tiden jag spelade i förrigår och skriva sedan in förlusterna när rätt tid har passerat?

 

Isåfall önskar jag en sådan knapp där jag kan skriva in tid och +/- pengar jag gått under sessionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I förrigår så spelade jag på svenska spel och plötsligt fanns inte svenska spel kvar i listan där man trycker "play". Det stog något med error och vad jag än gjorde så blev det likadant.

 

Därför ville jag idag lägga in i statistiken vad jag förlorat och tiden jag spelat.

Finns det inget sätt att manuellt skriva in vad man spelat eller måste jag trycka play, vänta den tiden jag spelade i förrigår och skriva sedan in förlusterna när rätt tid har passerat?

 

Isåfall önskar jag en sådan knapp där jag kan skriva in tid och +/- pengar jag gått under sessionen.

 

 

Du går bara in på den siten du spelade på , sen lägger du till en pokertransaktion. Då kan du också välja mellan vilka tider du spelade och om den ska ligga under en ny Blogg/Session eller en gammal.

 

Ska försöka få upp en liten nybörjarguide idag. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nybörjar guide låter jättebra =D

 

Jag förstod det igår att man kunde lägga in en egen session men det blev problem då den inte sparades så som jag tryckt in den...

Tiden står rätt nu, 22:10-22:30. Sen två dagar senare är första ca 12:00. Då blev den 22:10-22:30 istället linjen 22:10-12:00.. Förstår du? Hur ska jag korrigera detta?

 

"Longest session: 37 h 54 min. " hehe det är liite fel :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nybörjar guide låter jättebra =D

 

Jag förstod det igår att man kunde lägga in en egen session men det blev problem då den inte sparades så som jag tryckt in den...

Tiden står rätt nu, 22:10-22:30. Sen två dagar senare är första ca 12:00. Då blev den 22:10-22:30 istället linjen 22:10-12:00.. Förstår du? Hur ska jag korrigera detta?

 

"Longest session: 37 h 54 min. " hehe det är liite fel :rolleyes:

 

 

Vad är ditt användarnamn på wpbet? ska ta en titt på ditt konto och förklara hur du ska göra sen :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att buggen med transaktionstiderna blev fixad.. kunde ändra igår.

 

Fler förslag :)

 

  • Gör sidan till donationware, så folk kan donera pengar så att ni kan uppgradera till en snabbare webbserver.
  • Spelkortbilder i handhistoriker, som pokerhand.org och pokerhand.nu
  • Möjlighet att ta bort en session med underliggande transaktioner.
  • Se statistik av specifika månader/datumintervall, så att man kan jämföra månadsresultat
  • Som någon sa tidigare.. Kunna sätta in en startrulle på en sajt utan att göra en deposit. Alternativt kunna ställa in vilken rulle man startade med på något sätt.
  • Kunna göra transaktioner mellan typ neteller och en sajt i ett steg. Som det är nu så måste man ju göra en withdraw från neteller och sen en deposit på sajten. Vore smidigt att kunna göra det i ett steg, och att det automatiskt skapas två transaktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är ditt användarnamn på wpbet? ska ta en titt på ditt konto och förklara hur du ska göra sen :-)

 

Jag har fixat det nu. Jag gjorde samma sak varje gång men flera gånger så var datumet ändå tillbaka till 24 istället för 22. Men nu ska det vara rätt:)

 

 

En annan sak är att varje gång jag spelat på svenska spel så måste jag räkna ihop min bankrulle. Det som är inlagt på svenska spel i "marker" och det som ligger under kassa. Hade det inte bara varit lättare om man kan skriva in -440 eller +370 istället för att skriva in vad bankrullen är efter sessionen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fixat det nu. Jag gjorde samma sak varje gång men flera gånger så var datumet ändå tillbaka till 24 istället för 22. Men nu ska det vara rätt:)

 

 

En annan sak är att varje gång jag spelat på svenska spel så måste jag räkna ihop min bankrulle. Det som är inlagt på svenska spel i "marker" och det som ligger under kassa. Hade det inte bara varit lättare om man kan skriva in -440 eller +370 istället för att skriva in vad bankrullen är efter sessionen?

 

 

 

Det kan du göra om du går in på svenska spel siten och lägger till en poker transaktion manuellt, dvs inte använder start och stop knapparna. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Gör sidan till donationware, så folk kan donera pengar så att ni kan uppgradera till en snabbare webbserver.
     
  • Se statistik av specifika månader/datumintervall, så att man kan jämföra månadsresultat
     

 

 

dem 2 vill verkligen jag med ha, ni hade ju så man kunde få fram statistik mellan specifika datumintervall men tog bort de?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dem 2 vill verkligen jag med ha, ni hade ju så man kunde få fram statistik mellan specifika datumintervall men tog bort de?
Fattar inte heller varför det försvann... Nu kan man ju bara använda det om man går in på en site man spelar på, men då syns ju inte för hela månaden om man spelar på flera sidor/nätverk.

 

Den måste komma tillbaka tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte heller varför det försvann... Nu kan man ju bara använda det om man går in på en site man spelar på, men då syns ju inte för hela månaden om man spelar på flera sidor/nätverk.

 

Den måste komma tillbaka tycker jag.

 

 

 

 

Det kommer snart finnas på bank system sidan istället för på sessions där den fanns förr. Håll ut boys :-) ska försöka fixa alla era förslag framöver. Forsätt komma med förslag !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fixat den datum funktionen nu. Prova och kom med förslag och buggar, kan tänka mig den inte funkar klockrent just nu.
Verkar lite buggig jo. På första sidan står det åt mig 3244 totalt winnings för aug. Klickar jag på this month står det bara 2328. Lite mysko.

Sen verkar det som top list inte heller funkar som den ska för Profit Poker + Bonuses/Rakeback. Den verkar inte räkna med det jag spelat på carlos poker denna månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar lite buggig jo. På första sidan står det åt mig 3244 totalt winnings för aug. Klickar jag på this month står det bara 2328. Lite mysko.

Sen verkar det som top list inte heller funkar som den ska för Profit Poker + Bonuses/Rakeback. Den verkar inte räkna med det jag spelat på carlos poker denna månad.

 

 

 

Så nu ska båda felen vara fixade. Tack så jätte mycket för hjälpen. Fler förslag, buggar och tips önskas. hadet bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Hmmm. Efter det att ni bytt namn till pokerhome.com verkar det vara en del buggar. Sidan hakade upp sig ett antal gånger idag. Dessutom verkar det ju bara gå att trycka på cancel när man vill avsluta en session. Vad hände med 'stop' knappen. Eller har jag missat något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm. Efter det att ni bytt namn till pokerhome.com verkar det vara en del buggar. Sidan hakade upp sig ett antal gånger idag. Dessutom verkar det ju bara gå att trycka på cancel när man vill avsluta en session. Vad hände med 'stop' knappen. Eller har jag missat något?

 

Jag undrade också om stop-knappen. Jag undrar om man kan trycka "add" efter att man startat sessionen, ska testa det nästa session jag spelar.

 

När man är inne på "Poker Stats" och sorterar efter "Monthly Profit Graph" så verkar summorna under grafen inte stämma...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...