Gå till innehåll

Ladbrokes välkomstbonus???


Hintze

Recommended Posts

Kollar just på Ladbrokes välkomstbonus. Att man själv kan välja hur stor bonus man vill ha tilltalar mej som lirar rätt låga nivåer, men i hela deras erbjudande står ju ingenting om hur man får spelarpoängen. Utgår från att en hand som rakeats för si och så mycket ger si och så många spelarpoäng, men vet någon hur mycket? På sidan finns visserligen en länk som ska förklara systemet, men den leder mej till en tom sida, irriterande nog.

 

Detta är mitt första inlägg i forumet. Kollat reglerna så gott jag kunnat, och hoppas att det är ok att lägga en tråd av den här typen under "Bonusar". Om så inte är fallet, lås tråden men var lite snälla med de stora eldkastarna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://poker.ladbrokes.com/loyaltypoints

 

#

 

Hur tjänar jag mina Pokerpoäng?

 

Under Juli månad så kommer du att tjäna Pokerpoäng genom att spela Cash-spel på Ladbrokes Poker. I Juli månad kommer det introduceras PP för Sit&Go och starten för detta publiceras här och under nyheter. Pokerpoäng får du enligt följande och du tjänar 25% mer poäng för dina spel på Fixed Limit Cash bord:

 

# För varje rejkad $1 på Fixed Limit Cashbord så får du 25 Pokerpoäng .

 

Så, om totalt $1 blev rejkat I en hand och det var 5 aktiva personer I den potten så skulle varje person vara ansvarig för 20c rake. Pokerpoängen räknas ut enligt de 20c för varje spelare.

 

# För varje rejkad $1 på No Limit & Pot Limit Cashbord så får du 20 Pokerpoäng .

 

Så, om totalt $0.40 blev rejkat I en hand och det var fyra aktiva personer I den potten så skulle varje person vara ansvarig för 10c rake. Pokerpoängen räknas ut enligt de 10c för varje spelare. ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen den ända site jag spelat på där jag varit med om 6 bord och 5 PP samma deal....mkt ofta 2-4st som har det samtidigt...

 

Spelade där för länge sedan slutade efter 4st satt med 1010,JJ,QQ,AA och jag hade inte AA kan jag ju tillägga....ok att det är random men var bara för mycket..

 

 

Förmodligen inte riggad det vill jag inte utrycka mej om men riktigt ursel random generator

 

Dom borde slå igen i stället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne på sidan i fredags eftermiddag för att kolla utbudet på limit borden

Helt iskallt ett par bord på 05./1. Är limit på väg bort på EU sajter? Har mest

spelat på jänkarsidor. Men eftersom bonus verkar fin + att man får cashback

under Juli så verkar den riktigt bra om jag har förstått det rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...