Gå till innehåll

Problem/lagg på nätet?


matte med slice

Recommended Posts

De senaste dagarna har det varit väldigt mycket lagg. Helt plötsligt så fryser det nån halvminut och så kommer rutan upp om att man varit sitting out mer än 10 händer och bordet stängs ned. Plus att det går segt överlag när jag spelar.

 

Någon annan som har liknande problem eller är det hos mig det är knas?

 

//Matte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nåt sjukt probelm har nog klienten.. hade exakt det problemet under en vecka i mitten av förra månaden + klienten kunde helt frysa o krasha, var helt hopplöst(trots att allt annat fungerade smärtfritt)

 

varken fått svar här eller via email

 

Vi (kundtjanst@sportingbet.com) har tyvärr inte mottagit något mail gällande detta och jag ber dig därför skriva på nytt.

 

Tackar på förhand!

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi (kundtjanst@sportingbet.com) har tyvärr inte mottagit något mail gällande detta och jag ber dig därför skriva på nytt.

 

Tackar på förhand!

 

Mvh

ParadiseOscar

jag mailade typ det samma som fanns i tråden här:

http://pokerforum.nu/forum/paradise-poker/37302-paradisepoker-problemos.html

 

min gissning är att inte klienten gillar alla konfigurationer/andra program på datan eftersom olika personer drabbas av det vid olika tidpunkter....

 

jag har haft detta problem från och till sedan ni införde databas-statsen i klienten, så en gissning kan kanske vara att tex postgress kan ställa till nåt...

hade även kontakt med supporten då...ca 1 månad efter ni införde stats i klienten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...