Gå till innehåll

Erik Friberg Chipleader med 6 kvar i event 45


busmusen

Recommended Posts

  • Svars 88
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, tack! Detta är kanske en dum fråga, men jag undrar om det är OK att ta hem den fil som sidan säger att man måste ta hem för att kunna kolla.

 

ingen idé att ta hem filen om du inte tänker betala, filen är en licens verifiering, efter att du fått hem den så skriver du in user och pass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand #94: Erik Friberg Eliminated in 3rd Place ($345,582)

 

Erik Friberg moved all in for 1.01M. Alex Bolotin called.

 

Friberg: :Ah::3c:

Bolotin: :As::Td:

 

The flop was :6d::4d::2d: The turn was the :Th: and the river was the :7d: Bolotin ended up with a flush as Friberg headed to the rail in 3rd place. The young Swede won $345,582.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg ni som kollade på live-sändningen att Caby presenterades som "poker pro" och Townsend som "poker player" :lol: Nu på slutet hade dom visst ändrat det så båda var "pro".

 

Synd att Friberg inte ville bli intervjuad...

 

hehe fick för mycket skit för förra årets?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Skum bump det här kanske, men eftersom sändningen nu finns att hitta här och där så kanske det är fler än jag som just spanat in eventet.

 

Är lite smått chockad (nåja) över vad jag har sett, vektajtare spel får man ju leta efter. Från att det blev 3handed (om inte förr, kommer inte ihåg) liknade det mest en parodi. Jag som hade fått för mig att Friberg kunde spela poker, varför jag trodde det vet jag iofs inte riktigt...

 

Tycker att GP och sbrugby var lite väl "snälla" i sina kommentarer emot Friberg och öhhhh... Alex(?). Vad är det egentligen som jag har missat, hade Friberg strategin att fega sig in till HU no matter what, eller vad? Även om så är fallet så hade han gott om tid att upptäcka att det kanske inte var en så bra idé...

 

Lite smålustigt att inte den äldre gentlemannen som kommenterade inte ens verkade veta vem Brian T är. Det blev ganska pinsamt det han försökte med i försnacket före eventet... typ: "föreställ dig att du sitter med Alan Cunningham HU, skulle du verkligen inte skita på dig av rädsla då?" och "ponera att du sitter med Brunson, Chang och whoever, hur skulle det då kännas att vara den enda spelare ingen hört talas om"... duh! :-D

 

 

 

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...