Gå till innehåll

MR_Jimmy - Dagbok comeback!


MR_Jimmy

Recommended Posts

Haha inser du inte logiken?

 

Haha, jo klart jag inser den 8-) Ville bara framföra det lite smidigt så du inte lägger ner ;-)

 

Hmm, jo jag menar nog en pokerspelares förmiddag. F.m. = allt innan kl 17 typ :-D

 

Spelar på vanliga Prima (Purple Lounge). Är det nå skillnad på Unibets bord och vanliga Primaborden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 917
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha, jo klart jag inser den 8-) Ville bara framföra det lite smidigt så du inte lägger ner ;-)

 

Hmm, jo jag menar nog en pokerspelares förmiddag. F.m. = allt innan kl 17 typ :-D

 

Spelar på vanliga Prima (Purple Lounge). Är det nå skillnad på Unibets bord och vanliga Primaborden?

 

Haha då stämmer det helt och hållet :) Vad nicker du? eller är det hemligt? :)

 

Yes box, unibet bra egna bord på dom egna nivåerna. Tror det sträcker sig till 3/6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allright :) Nickar Mattias_86 (ville inte heta det egentligen, men blandade ihop username och pokernick när jag skapade mitt account :rolleyes: :

Grindat hyfsat mycket senaste månaden. Har bestämt mig nu att jag helt och hållet ska leva på pokern åtminstone ett år framåt, sen blire kanske plugg om jag orkar :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allright :) Nickar Mattias_86 (ville inte heta det egentligen, men blandade ihop username och pokernick när jag skapade mitt account :rolleyes::)

Grindat hyfsat mycket senaste månaden. Har bestämt mig nu att jag helt och hållet ska leva på pokern åtminstone ett år framåt, sen blire kanske plugg om jag orkar :-D

 

Haha soft, har för mig jag har röda äckliga siffror på din vpip och kanske tom pf raise :lol: Vi borde lirat en del mot varandra idag. Plusat nått idag? och i månaden i övrigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha soft, har för mig jag har röda äckliga siffror på din vpip och kanske tom pf raise :lol: Vi borde lirat en del mot varandra idag. Plusat nått idag? och i månaden i övrigt?

 

 

Uhmm...nu är jag lite borta, men vad betyder "röda siffror"? :-) Kör själv med PO å har inte riktigt koll på PT...

Jo, har haft dig på en massa bord idag :-) Plussade typ $450 idag. Har annars haft en sjuuukt svängig månad, först breakeven på mina första 11k händer, sen plus 18 inköp på nästa 6k händer :-D Är väl totalt plus lite mer än 3k denna månad. Själv då? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uhmm...nu är jag lite borta, men vad betyder "röda siffror"? :-) Kör själv med PO å har inte riktigt koll på PT...

Jo, har haft dig på en massa bord idag :-) Plussade typ $450 idag. Har annars haft en sjuuukt svängig månad, först breakeven på mina första 11k händer, sen plus 18 inköp på nästa 6k händer :-D Är väl totalt plus lite mer än 3k denna månad. Själv då? :-)

 

Jag har haft galna svägningar också, även fast det inte syns så mkt i dygns reslutat. Vilket är ganska onormalt, jag är mr osväng. Jag brukar ligga lite plus eller lite minus dom dagarna det går dåligt. Men denna månaden har det varit bergochdalbana :) Ligger just nu på +4,6$K på cirka 28K händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött mos! Jag har mixat nu sista dagarna mellan vanliga prima och unibet. idag var det enbart vanliga. Jag är klar med unibet, det tog 4 speldagar :lol:

inkl bonus på unibet tror jag att jag är plus ca 6-7$K.

Så ca 3k på spelet? Det är rätt bra mtp hur många jävla bord du spelar :D. Själv blir jag nöjd om jag slutar BE på hela bonusen... Lyckades backa $500 på mina första 38 händer idag :mrgreen:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft galna svägningar också, även fast det inte syns så mkt i dygns reslutat. Vilket är ganska onormalt, jag är mr osväng. Jag brukar ligga lite plus eller lite minus dom dagarna det går dåligt. Men denna månaden har det varit bergochdalbana :) Ligger just nu på +4,6$K på cirka 28K händer.

 

 

De är ju fin fint! :-) Du skulle stigit upp lite tidigare idag och lirat, kom in en highstakes kille (sonny05) på ett av mina bord och satt och ställde varje hand i nån minut. Gick dock inge bra för mig, synade med AK och blev utdragen mot QJ och sen med 88 där jag mötte JT och loosade. Men kul var det ändå! :lol: Dubblade dock upp senare igen med 77 mot hans K3 =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är ju fin fint! :-) Du skulle stigit upp lite tidigare idag och lirat, kom in en highstakes kille (sonny05) på ett av mina bord och satt och ställde varje hand i nån minut. Gick dock inge bra för mig, synade med AK och blev utdragen mot QJ och sen med 88 där jag mötte JT och loosade. Men kul var det ändå! :lol: Dubblade dock upp senare igen med 77 mot hans K3 =P

 

Jag tog ju sovmorgon idag :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sjukt! Det är torsdag idag! Jag va helt säker på fredag, liksom i tisdags trodde jag det va måndag =) Härlig tidsuppfattning!

 

Du är fan inte ensam, igår gick jag till träningen där jag i huvudet levde på en fredag. Inte en dag fel, utan två! Snacka om att jag såg ut som ett ägg när det inte var en käft där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FiskJimmy, hur orkar du grinda så mycket ? :)

 

Anyways. Jag är hemma från Sydafrika.

Vill ni veta hur det varit, och se massa bilder!

Checka här..

http://svintohaj.blogspot.com

http://www.pixbox.se/alb546276

 

Backa 1k$ första dagen jag var hemma. Idag har de svängt sjukt mkt på NL 200, så istället för 8-9 bord på den nivån. Spelade jag 4 bord NL300-NL400 istället. Gick bättre. +382$ till slut..

Rejkat 1250$ denna månaden. Ska försöka spela sjukt mycket, så man får stora bananer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu är borden nerstängda. Spelade i eftermiddags på prima och va över aggro som tillskut kostade lite grann. Låg 5 inköp + men slutade på -13$. Tänkte ta igen det nu ikväll på unibet.

Blev utdragen av sjuka skräphänder ett antal ggr i stora potter. Men fick vinna kanske min största pott någonsin. Helt cp fransman. Ska lägga upp hh som sagt.

 

Dagen:

6379 händer

+1314$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID 1611396548 starting - 2007-09-14 01:12:11

** Alpsockblomma [Hold 'em] (1.00|2.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- mirzou sitting in seat 1 with $16.00 [Dealer]

- MR_Jimmy sitting in seat 2 with $583.03

- Naspi_92 sitting in seat 3 with $468.53

- FabianoDolad sitting in seat 4 with $139.45

- bartboos sitting in seat 5 with $193.00

- Freddan_nr1 sitting in seat 6 with $187.00

 

MR_Jimmy posted the small blind - $1.00

Naspi_92 posted the big blind - $2.00

** Dealing card to MR_Jimmy: Queen of Spades, Queen of Hearts

FabianoDolad folded

bartboos folded

Freddan_nr1 called - $2.00

mirzou called - $2.00

MR_Jimmy raised - $14.00

Naspi_92 called - $14.00

Freddan_nr1 called - $14.00

mirzou folded

 

** Dealing the flop: 8 of Diamonds, 3 of Hearts, 5 of Diamonds

MR_Jimmy bet - $34.00

Naspi_92 raised - $68.00

Freddan_nr1 folded

MR_Jimmy called - $68.00

 

** Dealing the turn: 3 of Clubs

MR_Jimmy checked

Naspi_92 bet - $170.48

MR_Jimmy called - $170.48

 

** Dealing the river: Queen of Diamondsdrömkort?

MR_Jimmy went all-in - $331.55 <--- här tar han timebank och säger att han har 99 :roll:

Naspi_92 went all-in - $218.05

MR_Jimmy shows: Queen of Spades, Queen of Hearts

Naspi_92 mucks:

MR_Jimmy wins $954.06 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fete backet idag! Mitt PT började strejka och tog absolut inte in några händer. Så jag har inte någon större koll på hur mkt minus det är. Spelade iaf en stor mix mellan NL200, NL300, NL400. Så förlusten är inte lika stor som om det enbart var på NL200. Tippar på att jag hamnade kring -3000$. Får enbart skylla mig själv för dåligt spel och money mangament. Kände att pengarna började rulla ifrån mig, men tänkte att jag ska bara vinna en stor pott till sen slutar jag. Får ta det som en läxa. Och se till att hålla mig till en och samma nivå konstant, blir lätt rörigt märkte jag. NL200 månaden ut minst.

Satte innan denna dagen upp ett mål, att få in 100K sek under månaden. Jag har knappast gett upp detta målet, tror det kan gå att fixa. Kan bli rätt saftigt med RB denna månaden dessutom. Så bara att skaka av sig förlusten coh ta nya tag nästa vecka.

 

Dagen:

över 2-3000 händer

gissar på -3000$

 

Tror jag hittat hur mkt min balans var innan dagen om jag fattat rätt i poker check som prima kallar det. Ser ut som en förlust på 2309$ vilket jag tycker låter lite. Får höra med unibet om det kan stämma.

 

Dagen istället:

över 2-3K händer

-2309$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mega set up dag! Va +900$, tappade allt ner till -13$ på cirka 300 händer, varav jag tappade 600$ på 100 händer! Och det ska tilläggas att tilt inte fanns med i bilden. Kändes rätt surt att tappa nästan 1K$ på så kort tid, va nära att lägga ner där. Men där fanns bra värde så jag satt en stund till. Hittade lite händer igen... låg lite över 500+ när denna kom (killen har gjort mega konstiga spel tidigare framför allt mot mig):

 

** Game ID 1618116699 starting - 2007-09-17 18:54:58

** Globe Artichoke [Hold 'em] (1.00|2.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- frydens sitting in seat 1 with $129.84

- jeames66 sitting in seat 2 with $84.29

- the_Reds sitting in seat 3 with $196.70 [Dealer]

- MR_Jimmy sitting in seat 4 with $340.30

- -ego- sitting in seat 5 with $154.20

- Dustylove sitting in seat 6 with $220.17

 

MR_Jimmy posted the small blind - $1.00

-ego- posted the big blind - $2.00

** Dealing card to MR_Jimmy: 10 of Spades, 10 of Clubs

Dustylove folded

frydens folded

jeames66 folded

the_Reds raised - $4.00

MR_Jimmy raised - $21.00

-ego- called - $21.00

the_Reds called - $21.00

 

** Dealing the flop: 7 of Clubs, 5 of Hearts, Queen of Diamonds

MR_Jimmy checked

-ego- bet - $63.00

the_Reds folded

MR_Jimmy went all-in - $320.30

-ego- went all-in - $72.20

 

** Dealing the turn: 8 of Clubs

 

** Dealing the river: 5 of Clubs

-ego- shows: Ace of Clubs, Jack of Clubs

MR_Jimmy mucks: 10 of Spades, 10 of Clubs

-ego- wins $330.40 from the main pot

 

 

Kort där efter la jag ner verksamheten för idag, orka!

 

Dagen:

+284$

2615 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fiskigt spel :)

Jag är sjuk, så har inte orkat spela så mycket idag.

Fick dock ihop 1136 händer på NL 300 idag. 4tablade...

Gick plus 420$, och rejka runt 150$. Har rejkat cirka 2k$ den här månaden. Så hoppas på fina bananer.. :)

 

Annars så har spelet den här månaden inte gått så himla bra. Väldigt svängigt.

På prima över 17k händer är jag -2$. Och på ladbrokes över 2k händer elelr något är jag back 8-900$. Så med RB +100$ :)

 

Men ska försöka få in sjukt mycket händer denna månaden, dock inte i närheten av Fiskjimmy, men många för egen del!

 

Ska se om jag hittar några intressanta händer. Har mestadels förlorat mina pengar på set mot överpar all-in flop, set mot set och sånt skit senaste dagarna. Så otroligt tiltande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen började i moll men avslutades i dur. Alla trebet gick åt skogen första timmen, fi hittade nötterna jämt och ständigt. Senare drog jag aka mr klonk igång på allvar :) Jag drog av en 2 outare som satte en kille helt ur spel :D

Vann två massiva potter som vände det mesta kändes det som, skönt att få se en blå 1K$ glida mot ens nick :-D

 

Dagen:

4976 händer

+2020$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...