Gå till innehåll

2-7 triple draw, vilka sidor?


mgps

Recommended Posts

Enligt pokersitescout:

Triple Draw Lowball (2-7)

(Same as above but aces and straights are high, so the best hand is 23457)

24hNetwork (B2B)

Merge Gaming Network

PokerStars

UltimateBet

 

Känns som att svaret på frågan därmed är: Tyvärr ingen..

 

Spelade en gång på 24H när det var ett fullt bord. Gick 30% fram och är alltså därmed "mästare i spelet".. (berättar såklart inte att det var under 20 min på lägsta nivån och att jag satte in 10 Euro och reste mig med 13..)

 

Tycker det är underligt att inte de dagliga freerollsen i spelet lockar åtminstone till att fylla ett par bord. Spelade en av dessa häromdagen och det märktes att det fanns en del spelare som spelade riktigt skärpt. Jag tycker alla "nya" spel är intressanta och förlorar gärna en liten summa som upplärningskostnad.

 

Man kan väl vända på hela tråden och fråga om det finns intresse att spela detta spelet och därmed boka en fast tid varje dag eller vecka.. ex. "Varje dag kl 21 spelar vi 2-7 triple draw på B2B.. bla bla.. osv..". (möjligt att jag dyker upp där senare ikväll men osäkert vilken tidpunkt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, micro är såklart ointressant - jag gjorde bara en test för att kolla intresset samt för att få lite känsla för spelet. Dök väl upp 6-7 olika spelare under 20 min. Man får väl börja nånstans.. öppna bord på flera nivåer och försöka skapa ett intresse. Efter ett tag kan man kanske höja nivån.

Antar att det gjorts flera försök tidigare, men om man är några stycken som snackar ihop sig så kanske det går enklare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...