Gå till innehåll

Titan Poker mm


Nimzowich

Recommended Posts

Vill bara sticka in med ett par ord om Titanpoker.

 

 

Läste att flera klagade på deras support/utbetalningar..

 

Jag spelade innan på ett annat pokernätverk och kom precis dit och gjort mitt första uttag,tycker allt gick mycket smidigt,Dom ville ha en del papper vilket jag fotade och skickade med epost...tog sen ca 1 dag så fick jag email att mina 3st uttag var gjorda.Supporten till och med ringde hem till mej..kanon eller vad?

 

Jag har inte fått pengarna ännu, nej men utgår ifrån att det kommer gå bra.

 

Speciell eloge till Johanna HF!:-)

 

 

Folk måste förstå att massor spelar på ett pokernätverk,det är mkt pengar inblandade...pengar leder till att bedrägerier ökar vilket leder till att fler åtgärder för säkerhet måste göras mm...Ingen är perfekt varken du,jag,eller något annat pokernätverk....Men att det är varje pokernätverks policy att försöka hålla sig så nära 100% som möjligt. iaf tror jag det.

 

Att Titan poker är skattefritt? jag det tror jag enligt http://www.pokersidan.se/recensioneravpokerrum.php

 

Står att det är helt skattefritt.

 

Min recention i över lag är att Titan poker är utmärkt site att börja sin pokerkariär på,för mer erfarna jag ni förstår nog;-) Finns bord för alla sorter.

 

 

Min egen resume av Titan poker....

 

Satte in 25$ (sätter aldrig in stora summor när jag provar nya pokersiter) dessa förlorade jag med AA mot A8 då flush lade sig,Satte in 20$ igen delade dessa 10$ på 2st 0.25/.050 bord och resan var igång...

 

3-4 dagar senare var min bank 4700$, tight agressive är mitt råd, jag lider med alla lyckosökare det finns inom dagen nätpoker.AK betyder inte ALL IN!

 

Har du bra kort, strula inte med bet ett par ggr blinds, flera gånger slog jag AA,KK,QQ osv just för att så fruktansvärt många smyger in med AA så träffar jag 2par och dom förlorar...sorgligt

 

Idag till och med har jag förlorat 20$ X 9 (satte in 20$ i stöten) provade lite andra spel som jag tyvärr inte vann något på förmodligen för att knappt förstod vad jag gjorde :-D kanske skulle läsa reglerna?

 

 

Föresten,finns det några tjejer som spelar på titan poker? inte träffat någon annan:cry:

 

 

Nimzowich

 

Queen of Hearts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Angående Titan så såg jag och några vänner en annons i pokermagazine. Annonsen erbjöd:

1 st pokerbok

1 st gamecalc

4 st Tokens till turneringar

om man skapade nytt konto på Titan och gjorde en insättning.

 

Jag fick stora problem då jag skulle göra min insättning från mitt Visa. testade på andra sajter, inga problem.

Mailade supporten. Dagen efter hade jag fortfarande inte fått nåt svar, mailade igen samt ringde upp dem och lämnade ett meddelande.

3 dagar senare kontaktade de mig och fick därefter hjälp. (inte direkt snabbt tycker jag) Spelade några dagar, såg att jag hade fått 2 st Tokens, med mina matematiska kunskaper insåg jag ganska snabbt att 2 är mindre än 4, alltså saknades 2 st.

Mailade supporten och frågade vart de övriga tagit vägen.

Fick så småningom ett mail av Pontus Bengtsson på supporten som lovade att personligen utreda saken. Sedan drog han som en femhundring på krogen en lördagkväll och aldrig hört av honom sedan dess. (Saknar fortfarande 2 Tokens)

Dessutom så är det inte bra att man gör insättningar i euro, blir dyrare än om man gör insättningen i dollar.

Hur då ? undrar säkert den finurlige.

Jo, fick ett erbjudande om jag satte in ytterligare 20 euro inom ett visst datum så skulle man få 1 Token till en turnering som bonus. Mina vänner fick samma erbjudande, fast de skulle sätta in 20 dollar.

Räknar man lite på tummen och pekfingret så inser man att, om man använder euro så får man betala dyrare för samma erbjudande.

 

Jag menar inte att gnälla, bara göra ett påpekande. Även en pokersajt skall hålla vad de lovar, även om de bara lovar små smulor.

 

Ha en fortsatt trevlig jul / Nelly

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...