Gå till innehåll

expekt ringer..


flexnip

Recommended Posts

jo "expekt" ringde precis och ville erbjuda "speciella kunder" ett Vip cashback system, jag orkade itne lyssna vidare noga då jag var mitt uppe i matlagningen men personen i fråga som ringde lät väldigt orutinerad och jag misstänker att det inte var expekt som ringde därför undrar jag om det finns fler som fått detta samtal?, han skulle aktivivera nått för mig sa han,

jag har enbart spelat på expekt under $5k bonusen.

 

/flex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringt mig också, dock är inte "erbjudandet" så bra som det låter...

 

De ringde mig och enligt mig så är det på tok för bra för att kunna avstå om det stämmer som de sa ... Får väl se i början av Juli vad det verkligen motsvarar ...

 

Och hur vet du att cet inte är så bra som det låter ?

 

edit: Fick samma deal som joeki.

edit2: FraXioN har gjort precis samma.

edit3: Som sagt efter hur de agerade på 5k $ bonusen så är jag inte säker på att det är i närheten av vad de sa ... Men som sagt för bra att avstå tycker jag så lirar tillsvidare där ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mig erbjöd dom 75% rb fram till sista augusti, sen efter det 50% rb fram till årsskiftet. Fick också intrycket att den som ringde inte hade speciellt stor koll så kändes lönlöst att förklara att man inte är intresserad efter $5000 bonusincidenten.

 

Jag sa visst, skicka ett mail så får jag se. Kommer nog inte spelat något dock. Dom skrev iofs att dom skulle ha nån Fixed Limit grej på $500.000 25:e juni nånstans. Vet inte om det är turnering, FPP-jagande eller nåt annat, men blev lite intressant när jag läste det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mig erbjöd dom 75% rb fram till sista augusti, sen efter det 50% rb fram till årsskiftet. Fick också intrycket att den som ringde inte hade speciellt stor koll så kändes lönlöst att förklara att man inte är intresserad efter $5000 bonusincidenten.

 

Jag sa visst, skicka ett mail så får jag se. Kommer nog inte spelat något dock. Dom skrev iofs att dom skulle ha nån Fixed Limit grej på $500.000 25:e juni nånstans. Vet inte om det är turnering, FPP-jagande eller nåt annat, men blev lite intressant när jag läste det iaf.

 

Samma här. Har inte fått något bekräftelsemail trots att hon sa att hon skulle skicka ett. Jag har mailat och frågat om det och då sa de att det är vad som sas i telefon som gäller. Jag mailade då igen bad om skriftligt så att jag kan vara säker.

Har nu väntat i 3 dagar på det skriftliga...

Tycker inte det borde vara så svårt att ge ett bekräftelse email så att båda parter vet exakt vad som gäller.

 

Tänker inte börja spela där innan de bekräftar erbjudandet.

Menar man kan ha hört fel datum tills det gäller, förstått hela erbjudandet fel. supportpersonen kan ha sagt fel, etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här. Har inte fått något bekräftelsemail trots att hon sa att hon skulle skicka ett. Jag har mailat och frågat om det och då sa de att det är vad som sas i telefon som gäller. Jag mailade då igen bad om skriftligt så att jag kan vara säker.

Har nu väntat i 3 dagar på det skriftliga...

Tycker inte det borde vara så svårt att ge ett bekräftelse email så att båda parter vet exakt vad som gäller.

 

Tänker inte börja spela där innan de bekräftar erbjudandet.

Menar man kan ha hört fel datum tills det gäller, förstått hela erbjudandet fel. supportpersonen kan ha sagt fel, etc.

 

Jag maila och fick snabbt svar. Hade undrat lite fler saker, men ville också ha det skrifligt exakt vad det är för deal som gäller men det vill de uppenbarligen inte skriva i ett mail. :

 

 

Hej XXX,

 

Tack för ditt e-mail!

 

Det finns inga villkor för denna deal, du får spela så mycket eller så lite du vill. Vår VIP loyalty bonus betalas ut automatiskt till ditt konto senast den 5:e varje månad.

 

Om du av inte kommer ihåg vad som är överenskommet per telefon så kan jag be vårt marketing team åter kontakta dig med informationen.

 

Ha en trevlig helg!

 

Med vänliga hälsningar

Johan Karlsson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho, Expekt vill inte sätta sina "terms" på pränt! GL!

 

Men jag antar det värsta som kan hända är att man backar den rb man missar på en annan site när Expekt drar in sitt erbjudande 2 timmar innan utbetalning. Om det skulle funka ett par månader innan kollapsen får det ju anses vara något av en klonk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske bara är ett knep för att locka till sig spelare som övergett siten sen skiter dom i oss som redan spelar där med en fjuttig 30% deal. Nu känner jag att jag också måste skicka ett dryg mail till dom jävlarna. haha

Själv skulle jag vara glad om jag blev erbjuden den fjuttiga dealen. Hur går man tillväga för att få den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Välkommen till vårat exklusiva '2007 VIP Loyalty Bonus'-program. Din bonus kommer aktiveras från den dagen du accepterade detta exklusiva erbjudande, och kommer att gälla så som instruerat i det telfonsamtal du haft med vår kontaktperson. Genom att acceptera detta erbjudande accepterar du också att det är ett personligt erbjudande, som därmed inte ska föras vidare.
.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick mitt den 2:a
Hur mkt rb vart det?

 

EDIT: Jag mailade dem för ett tag sen då jag hört många som fått erbjudanden av dem. Jag har spelat ca 180k FPPs hos dem och dom har inte ens ringt mig medans många andra som bara spelat $5k bonusen får erbjudandet. Så jag frågade om det verkligen stämmer och hur mkt "rb" man får tillbaka. Har fått väldigt luddiga svar när jag mailat dem och nästan likadana svar varje gång.

 

Jag har 40% på en annan site, är det värt att ta ett skott på expekt? För mig känns det som att deras erbjudande är väldigt osäkert och ingen riktigt vet hur mkt det motsvarar i rb.

 

Vi erbjuder denna VIP lojalitetsbonus till våra mest dedikerade spelare som har visat sin lojalitet till oss. Medan detta erbjudande inte är ett direkt erbjudande om rakeback är det i samband med resten av vårt VIP-program ett kraftfullt erbjudande som ger tillbaka ungefär en tredjedel av vår inkomst från dina spel i bonus.

 

Kraven för denna VIP lojalitetsbonus är att du spelar in minst 10,000 FPP under loppet av en månad.

 

Skulle du vara intresserad av detta?

 

Med vänliga hälsningar

Johan Karlsson

Poker Support

Expekt.com Ltd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...