Gå till innehåll

Er mest hatade pokerprofil.


Ripperkof

Recommended Posts

Typ.

 

Overview

Date of Birth:

16 September 1958, Harbor City, California, USA more

Mini Biography:

An actress who always attracts audiences' attention, Jennifer Tilly is... more

Trivia:

In 2005, won the Ladies-Only No Limit Texas Hold 'Em event at the World... more

Awards:

Nominated for Oscar. Another 3 wins & 8 nominations more

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 206
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det bara jag eller har ni missat det feta A*** greg raymer som inte vunnit någonting sen wsop 05 eller 04?

 

LOL kom han inte 30 nått året efter ? han har faktiskt riktigt bra stats. Dessutom vann han ett wcoop event väl och kom 2a i nån stor pokerstars turnering för inte alltför länge sen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Typ.

 

Overview

Date of Birth:

16 September 1958, Harbor City, California, USA more

Mini Biography:

An actress who always attracts audiences' attention, Jennifer Tilly is... more

Trivia:

In 2005, won the Ladies-Only No Limit Texas Hold 'Em event at the World... more

Awards:

Nominated for Oscar. Another 3 wins & 8 nominations more

 

TY sir, jag hade då aldrig kunnat gissa att hon var äldre än far min.. :oops:

 

Fast jag måste nog säga att det börjar bli rätt så brant nerförslut i hennes utseende de senaste åren..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL kom han inte 30 nått året efter ? han har faktiskt riktigt bra stats. Dessutom vann han ett wcoop event väl och kom 2a i nån stor pokerstars turnering för inte alltför länge sen...

 

 

hmm, nått jag stormissat! Inte för att jag gillar honom särskilt mycket mer ändå!

 

Sen var det synd att jamie gold inte träffade eric molina i huvudet!

 

Eric lägger sig över greg på hat listan:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Förstår inte varför ni inte gillar Phil Gordon, snubben är ju helskön på ett jävligt fult/roligt sätt... Speciellt i Celebrity då han kommenterade, garvade alltid och då han själv lirar verkar han alltid vara hetsig och sur, typ.

 

Är ju framför allt i celebrity han är så fruktansvärt jobbig.. Man spyr ju nästan så fort han öppnar munnen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför ni inte gillar Phil Gordon, snubben är ju helskön på ett jävligt fult/roligt sätt... Speciellt i Celebrity då han kommenterade, garvade alltid och då han själv lirar verkar han alltid vara hetsig och sur, typ.

Jag tyckte också han va rätt skön första gångerna jag såg honom, men ju mer jag såg honom, desto mer insåg jag hur fruktansvärt narcissistisk, otrevlig och dryg han är. Roligt kan du ju tycka att det är, men faktum kvarstår.

 

Att ha dessa egenskaper är ju illa nog, men när du har dem och dessutom är snorrik, känd, 2,3 meter lång och allmänt priviligierad, då blir det fan för mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
Typ.

 

Overview

Date of Birth:

16 September 1958, Harbor City, California, USA more

Mini Biography:

An actress who always attracts audiences' attention, Jennifer Tilly is... more

Trivia:

In 2005, won the Ladies-Only No Limit Texas Hold 'Em event at the World... more

Awards:

Nominated for Oscar. Another 3 wins & 8 nominations more

 

14 år äldre än Phil... Barnarov... :mrgreen:

 

Pack to topic...

 

shawn skikaan och humberto. JAg vill mörda båda två varje gång dom öppnar munnen.

 

Tony G, Phil Hellmuth, the mouth har jag inga problem med alls faktiskt.

 

Bubblare: Phil Ivey och hans stekande. Phil Laak och hans fjantande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eric Molina är ju störtskön! :-D

 

Jag förstår om man tycker att han är dryg om man bara har sett honom på tv. Jag stod vid bordet när han och Mr Gold hade sin(a) fight(s). Han var riktigt underhållande. Jag garvade som fanken åt hans snack iaf.

Bäst var när hans farsa kom dit och frågade min chef om Eric hade druckit mycket. "Ja han har ju suttit och hällt i sig Jack and Coke i fem timmar nu!" Vi visste inte att det var hans farsa men det blev vi snabbt varse när han slet upp sin son från bordet, drog honom åt sidan och gav honom en avhyvling som hette duga. När Eric väl satte sig igen säger han med lika kaxig röst "Allright you Care-Bears, apparantly I'm not allowed to drink anymore but I'm going to give you hell anyway!" Patetiskt, gulligt men samtidigt jävligt coolt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamie Gold.

Jag håller med. Usch vad jag tyckte illa om karln när han med KK på hand och lipen i rösten nästan krävde att Farha skulle skippa återhöjning med hans förmodade AA. -YOU DONT HAVE TO RAISE!! Som en jävla 10-åring. Snacka om att skapa dålig stämning. Farha synade slutligen bara (för Jamies skull) och visade surt upp essen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med. Usch vad jag tyckte illa om karln när han med KK på hand och lipen i rösten nästan krävde att Farha skulle skippa återhöjning med hans förmodade AA. -YOU DONT HAVE TO RAISE!! Som en jävla 10-åring. Snacka om att skapa dålig stämning. Farha synade slutligen bara (för Jamies skull) och visade surt upp essen.

 

 

Det var sjukt störigt beteende under den handen, men det man bli mest iriterad på är ju att Farha checkar på rivern när han vet att han har bäst hand, har för övrigt aldrig hört eller sett att nån sagt att de gillar Jamie Gold.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var sjukt störigt beteende under den handen, men det man bli mest iriterad på är ju att Farha checkar på rivern när han vet att han har bäst hand, har för övrigt aldrig hört eller sett att nån sagt att de gillar Jamie Gold.

 

jag tycker jamie gold var rolig i main event.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...