Gå till innehåll

GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket!


real843

Recommended Posts

  • Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, lite problemas. Min mamma har konto på multipoker och jag på empire poker, party poker, coral poker och intertops. Jag satte in $500 på empire nyligen men klumpigt nog blev det samma email som till kontot på multi och multi- och empire-kontot stängdes.

 

Så jag ringde och de sa att identikfikation för båda spelarna ska skickas.

"1. Go to: http://www.pay-pro.com/preferred_member.html

2. Print out the Preferred Members Application Form

3. Fill it in and sign it.

4. Send this form as a scanned file to efax@pay-pro.com. In addition, send a front and back copy of the credit card or a void check

(whichever is used) and a government issued ID (Driver's License, Passport). "

 

Tre frågor: Hon jag pratade med jiddrade (hej dålig engelska) något om att jag skulle ignorera (tror jag) innehållet i emailet och svara på det med identifikation. Så måste jag fylla i "Preferred Members Application Form"? Har inte skaffat VISA osv. än och det verkar vara mycket sådant som ska dit.

 

Och andra frågan: Räcker det med att skicka in pass? Det står ju iofs som att man ska skicka in "front and back copy of the credit card or a void check" också men är det nödvändigt? Och sedan vad innebär "void check"?

 

Och tredje: Hur lång tid har man på sig att skicka in identifikation innan de tar pengarna från en för gott? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta mailet för några dagar sedan. jag hade då precis reggat mig på multipoker och har sedan tidigare ett konto på Party.

 

------------------------------------------------------

 

We have been unable to contact you at the phone number you provided when signing

up and need to speak to you in order to validate your account.

 

Please call us back from the number registered on your poker account. This will

enable us to serve you better in protecting your account information.

 

Call us at +1 (866) 299-8893 (Toll free for US & Canada only) or +350 41003

(International Rates Apply). We are available 24 hrs, 7 days a week and will be

glad to assist you.

 

If you would prefer we contact you, please reply to this Email with a convenient

time for us to call.

 

If we do not hear from you, your poker account will be temporarily put on hold

to ensure your online safety until we are able to speak to you.

 

Looking forward to hearing from you!

 

Prem KumarK

Credit Team

ts@pay-pro.com

+1 (866) 299-8893 (Toll free for US and Canada only)

+350 41003 (International Rates Apply)

http://www.pay-pro.com

---------------------------------------------------------

 

Så jag ringde tillbaka och fick prata med någon indier lät det som.

 

Indier: What can i help you with?

Balobas: Well... (berättar om mailet och att jag skulle ringa)

Indier: Ok, you allso have a partypoker account?

Balobas: Ahhh, do you meen multipoker? (Vad jag fattat får man bara ha en user på partypoker nätverket så här blev jag lite ställd.)

Indier: Yes, but you have a Partypoker acount as well.

Balobas: Yes (Indiern hade mig i ett hörn bara att verka som jag inte visste bättre tänkte jag.)

Indier:Hold on a moment, I'm going to validate both your accounts.... Ok, thank you... (Han kör lite artighetsfraser om att jag är en bra kund osv.) Have a nice evening Sir.

 

 

Alltså... Det verkar ju som att det är ok att ha olika konton på Party men ändå så envisas som med att bygga in en spärr i mjukvaran för att man inte ska kunna regga sig från samma dator. Hur ligger det till egentligen?

 

Jag skulle villja ha ett Empire konto också. Är det någon som har konton på alla partyskin med samma mail/neteller utan problem. Jag vet att det står en massa om det i tråden som jag har läst. Men det känns ändå lite motsägelsefullt allting.

 

/Balobas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... Det verkar ju som att det är ok att ha olika konton på Party men ändå så envisas som med att bygga in en spärr i mjukvaran för att man inte ska kunna regga sig från samma dator. Hur ligger det till egentligen?

 

Jag skulle villja ha ett Empire konto också. Är det någon som har konton på alla partyskin med samma mail/neteller utan problem. Jag vet att det står en massa om det i tråden som jag har läst. Men det känns ändå lite motsägelsefullt allting.

/Balobas

 

JA! du kan ha konton på ALLA partyskin, Empire, Multi, Party, Eurobet, Inter. tror det vara alla... se dock TILL ATT HA SAMMA EMAIL OCH NETELLER OCH PERSONUPPGIFTER! det ända som du ÄNDRAR på är SCREENNAME (det namn som syns när du spelar).

varför de har en spärr inbyggd i programvaran får du fråga party om...

efter den lite halvjobbiga reggningen på alla klienter kan du köra med alla skin samtidigt dock ej sitta vid samma bord på flera klienter av förståeliga skäl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JA! du kan ha konton på ALLA partyskin, Empire, Multi, Party, Eurobet, Inter. tror det vara alla... se dock TILL ATT HA SAMMA EMAIL OCH NETELLER OCH PERSONUPPGIFTER! det ända som du ÄNDRAR på är SCREENNAME (det namn som syns när du spelar).

varför de har en spärr inbyggd i programvaran får du fråga party om...

efter den lite halvjobbiga reggningen på alla klienter kan du köra med alla skin samtidigt dock ej sitta vid samma bord på flera klienter av förståeliga skäl

 

TACK SÅ MYCKET!!! DÅ SKA JAG FIXA DET.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett konto på Empire nu men skulle vilja börja lira på eurobet. Är det bara att anmäla sig med exakt samma uppgifter förutom att man byter screenname? Och kan man använda Neteller på båda siterna? har för mig att det var snack om att det inte gick för att man inte skulle bonushora...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men står det någonstans att det är förbjudet att göra så? Vill ju inte gärna få mina pengar frusna. Finns ett gäng sign-up bonusar jag tänkte fixa i Partynätverket.

 

Sist jag kollade Partys T&C:s så står det att du INTE får ha konto på fler än ett party skin. Tror dem skrev nåt i stil med att man var tvungen att kontakta dem omgående om man hade mera än ett konto.

 

Hursomhelst så har hitills inga mig veterligen haft några problem med flera än ett konto på partynätverket.

 

Gäller det fortfarande att man bar får ha konto på 1 partyskin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta, men hur många läskunniga finns det egentligen på pokerforum? Samma frågor kommer upp om och om, och om, och om igen. Inlärningssvårigheter kan ju också vara en anledning, men något står ju inte rätt till iaf! LÄS TRÅDEN, eller varför inte bara GUIDEN? Vad är det egentligen som är så svårt?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta, men hur många läskunniga finns det egentligen på pokerforum? Samma frågor kommer upp om och om, och om, och om igen upp. Inlärningssvårigheter kan ju också vara en anledning, men något står ju inte rätt till iaf! LÄS TRÅDEN, eller varför inte bara GUIDEN? Vad är det egentligen som är så svårt?!

 

Du är ny på nätet, eller hur? Folk orkar ALDRIG läsa en massa saker. Att läsa 19 sidor med text när man vill ha svar på en fråga är för arbetskrävande för gemene man.

 

Edit: Fint nick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Xmmm... i en annan tråd så skriver gdaily att man även behöver använda ett annat kreditkort när man reggar på annan site inom nätverket. Kan dock inte påminna mig om att jag sett det här i denna tråd. Sökningen indikerade ej heller det. Vad gäller egentligen ang detta?

 

Jag har nyligen (i veckan) reggat på Empire efter att jag haft ett konto på Party. Jag använde exakt samma uppgifter utom screenname på båda sajterna. Inklusive samma kreditkort. Jag reggade från en "ren" dator först och installerade sen klienten på samma dator som jag normalt spelar på Party från.

Personen från Empire som ringde upp frågade t.o.m om det stämde att jag redan hade ett konto hos Party och jag bekräftade att jag hade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok skall testa det då.

 

Men jag har ju dessutom mulipoker.

 

Kan de låsa mina konton om du inte gillar att ´jag reggar flera. Är det helt förbjudet så gör jag det givetvis inte (eftersom mulipoker är det bästa enligt mig och det kontot vill jag ej bli av med).

 

Min tanke är att få pokeroffice via empire

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis varit i kontakt med eurobet. De var mycket tydliga med att man inte får ha mer än ett konto inom partynätverket. Ni som har flera konton, hör ni till den stora massan som bara sätter in pengar på era konton? Kan inte förstå annars hur man vågar chansa om man t ex har 10k på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis varit i kontakt med eurobet. De var mycket tydliga med att man inte får ha mer än ett konto inom partynätverket. Ni som har flera konton, hör ni till den stora massan som bara sätter in pengar på era konton? Kan inte förstå annars hur man vågar chansa om man t ex har 10k på kontot.

 

Jag har konto på Party, Empire och Multi. Jag har aldrig sett någon bestämmerlse om att det inte skulle vara tillåtet och jag har hela tiden varit helt öppen med att jag är samma person: identiska uppgifter men olika screenname. Vid telefonverifiering har de dessutom frågat om jag redan har konto på tex Party och jag har svarat ja. Ingen har protesterat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis varit i kontakt med eurobet. De var mycket tydliga med att man inte får ha mer än ett konto inom partynätverket. Ni som har flera konton, hör ni till den stora massan som bara sätter in pengar på era konton? Kan inte förstå annars hur man vågar chansa om man t ex har 10k på kontot.

 

Ju mer jag tänker på saken desto mindre förstår jag varför man skulel ha detta förbud. Om jag som redan har konto på Party frågar Eurobet och de vill ha mig som kund så skulle de alltså avböja? Vad skulel anledningne till det vara. De olika sajterna konkurrerar väl med varandra och man borde få utvärdera alla för att komma fram till vilken som har bäst support, bonuserbjudanden och cash-hantering?

De tjänar ju fortfarande pengar på mig så fort jag spelar hos dem.

 

Vad jag definitivt kan förstå är förbud mot att spela mot sig själv vid samma bord. Detta kan enkelt spärras då sajten vet att olika konton tillhör samma användare.

 

Vad är egentligen eurobets skäl för detta förbud, och är de ensamma om det eller gäller det generellt för hela Partynätverket?

Man kanske skulle skicka frågan till supporten på alla Partysajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sluta för guds skull med att maila supporten hela tiden. Det är som med bonusar och när folk sätter igång att maila. Tillslut tänker dom efter att det kanske var en "för bra" bonus och försämrar villkoren. Bättre att bara köra på...

 

Det funkar för alla hittills att ha konton på flera Party-skin även om det kan vara krångligt att signa upp sig. Det skulle märkas här och på BW om dom började släcka ner en massa konton hos folk. Själv så spelar jag regelbundet på Empire, Party och Eurobet och ibland på Multipoker. Har även konton på Pokernow och Intertops.

Jag LOVAR att säga till när jag får nått konto stängt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samtidigt är det väldigt intressant att veta om det är helt OK att ha flera konton eller om man ständigt bör oroa sig och se till att minimera cash på kontot.

Min teori är att det är helt OK. Folk har blandat ihop med att ha flera konton på samma sajt. De som blir avstängda är de som försöker spela mot sig själv eller som försöker dölja att de står bakom flera konton.

Jag föredrar att veta och tänker fråga så jag vet vad som gäller.

Läser man den juridiska texten på Party och Multi så står det uttryckligen bara begränsningar vad gäller konton på samma sajt, inget om nätverket så det är säkert OK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samtidigt är det väldigt intressant att veta om det är helt OK att ha flera konton eller om man ständigt bör oroa sig och se till att minimera cash på kontot.

Min teori är att det är helt OK. Folk har blandat ihop med att ha flera konton på samma sajt. De som blir avstängda är de som försöker spela mot sig själv eller som försöker dölja att de står bakom flera konton.

Jag föredrar att veta och tänker fråga så jag vet vad som gäller.

Läser man den juridiska texten på Party och Multi så står det uttryckligen bara begränsningar vad gäller konton på samma sajt, inget om nätverket så det är säkert OK.

 

 

Väldigt intressant ?? Om ingen som hänger här eller på BW har fått nått konto stängt pga multipla konton SÅ LÄR DET VARA OK.

Du riskerar att få en massa olika svar från "kunniga" supportrar och vad tjänar du på det ?

Men du förstod uppenbarligen inte poängen med mitt inlägg om allt mailande i diverse frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samtidigt är det väldigt intressant att veta om det är helt OK att ha flera konton eller om man ständigt bör oroa sig och se till att minimera cash på kontot.

Min teori är att det är helt OK. Folk har blandat ihop med att ha flera konton på samma sajt. De som blir avstängda är de som försöker spela mot sig själv eller som försöker dölja att de står bakom flera konton.

Jag föredrar att veta och tänker fråga så jag vet vad som gäller.

Läser man den juridiska texten på Party och Multi så står det uttryckligen bara begränsningar vad gäller konton på samma sajt, inget om nätverket så det är säkert OK.

 

 

Väldigt intressant ?? Om ingen som hänger här eller på BW har fått nått konto stängt pga multipla konton SÅ LÄR DET VARA OK.

Du riskerar att få en massa olika svar från "kunniga" supportrar och vad tjänar du på det ?

Men du förstod uppenbarligen inte poängen med mitt inlägg om allt mailande i diverse frågor.

 

Självklart är det väldigt intressant att veta om det är helt OK eller om det antagligen går bra eftersom alla andra gör så. Du har antagligen bara kaffepengar på dina konton om du inte oroar dig för risken alls.

 

Jag förstod inte risken alls eftersom supporten bara svarar ärligt och uppriktigt om vad som gäller och inte alls kommer att ändra något eller börja jaga användare bara för att jag skickar ett litet mail med en artig förfrågan. Vill du fortsätta diskutera så ta det via PM, ingen annan är antagligen intresserad av din upprördhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som doc är lite inne på, det är lätt för er som har några hundra att chansa lite. För mig som har poker som enda inkomst skulle ett avstängt konto betyda ekonomisk katastrof, har helt enkelt inte råd att chansa. Hade verkligen ingen lust att ständigt gå och oroa mig för nåt sånt. Bättre att ringa och fråga, vilket jag altså gjort och eurobet sa att jag inte kan spela hos dem så länge jag har ett konto på party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...