Gå till innehåll

Missade svenskar i resultatrapporteringen


gdaily

Recommended Posts

är det någon som vet om jonas molander är kvar i main event och i så fall har han kommit i pengarna?

 

Tjo! Kom just tillbaka efter ett pool+gym pass. Jag bustade i main 40min in på min dag2. Bordet var väldigt bra och han upptäcka att 3-4 gubbar av 8 var riiiiktigt kassa.

 

Min pot kom när en okey kille spelar upp 3300 från mittpos på 500/1000A100, på knappen synar en åsne gubbe med mycket chips och jag hittar KcKh på BB med en ~47k stack och spelar 11600 tot. PF raisaren passar, Gubben synar.

Flop: AhAs6h - Jag bet 12000, han syn.

Turn: Jh - Jag allin 23000, han synar och visar 8h7h för färg.

River: blank och jag är ute.

 

Trist att åka ut så tidigt särskilt när bordet såg så lovande ut. Min pf-raise va ganska liten men vill även att de ska kunna hitta push med lägre PP och tro att jag kan folda.

 

Jag åker hem nu på fredag så ikväll blir det en slaktar-utgång och förmodligen samma sak i övermorgon och sen direkt till flygplatsen från klubben :)

 

Hej så länge!

 

Bust

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Hojta till här om ni hittar någon svensk som vi missar i resultatrapporteringen från WSOP: Det är inte alltid helt lätt att tolka resultatlistorna (som ibland är helt felaktiga)

hejsan undrar bara om inte robin berggren är svensk han är kvar i mainevent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...