Gå till innehåll

Chilipoker?


Flap

Recommended Posts

  • 1 month later...

Jag har spelat hos chilipoker. Dåliga är när man gör sin första insättning så har man en limit på endast $200, men kan snabbt höjas till $400. Sedan kan man skicka in sitt pass och då får man ännu större limit.

 

Deras bonus är lite bätte än andra ipoker skins och jag gillar att allting släpps i en summa, inte $10 i taget. Det som jag mest gillade hos chilipoker var att man kunde spela obegränsat med bord, det kan man inte på t.ex noblepoker och titanpoker. Utbetalning gjordes på en söndag och kom ca 23 timmar senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är fördelen med det?

 

Ingen aning om det är några fördelar med det.

 

Jag gillar det eftersom när den släpps $10 i taget så märker man knappt av bonusen när man väl clearat den. Jag blir även mer motiverad att spela

klart hela, men det är självklart olika från person till person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Jag har spelat hos chilipoker. Dåliga är när man gör sin första insättning så har man en limit på endast $200, men kan snabbt höjas till $400. Sedan kan man skicka in sitt pass och då får man ännu större limit.

 

Deras bonus är lite bätte än andra ipoker skins och jag gillar att allting släpps i en summa, inte $10 i taget. Det som jag mest gillade hos chilipoker var att man kunde spela obegränsat med bord, det kan man inte på t.ex noblepoker och titanpoker. Utbetalning gjordes på en söndag och kom ca 23 timmar senare.

 

Verkar som att deras cashback är bättre än dom andra på ipoker!

Har räknat och jämfört nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du räknat nåt på vad dom andra ipoker ger?

Vore kul o se en jämförelse.

(rena rama djungeln o jämföra hehe)

 

Du kan jämföra med noiq poker här:

 

http://www.noiqpoker.com/docs/vipsystem.html

 

Säg att du tjänar 50 000 FPP per månad och är level 1, hos noiq skulle du få $631 medans hos chilipoker $1000. Jävligt stor skillnad.

 

Jag satsar på att komma upp till "Premium card" den här månaden och nästa månad ultimatum. Då tjänar man poäng 50% snabbare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPoker och de olika siterna har verkligen lyckats röra till det hela och göra systemen svårjämförbara (vilket såklart är meningen). Det blir väldigt många faktorer att jämföra. Det verkar i alla fall vara svårare att avancera på Chili och man samlar inte FPP lika snabbt.

 

[Jag stryker lite felaktigheter - sätt er ner med miniräknare om ni vill jämföra pengartillbaka på iPokersiter, det är inte direkt omöjligt]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...