Gå till innehåll

Lås Tack!


Stormen

Recommended Posts

Jahopp,

 

för er som inte sett mina tidigare dagböcker kan jag säga att jag är 18 år och har precis tagit studenten. Jag kommer från mitten av juli att ha ett hederligt sommarjobb som breväbarare men fram till dess är det poker som förhoppningsvis gäller som inkomstkälla.

 

Är inne i en tung svacka och har tappat, vad som för min del känns som, väldigt många inköp senaste tiden. Har nu bestämt mig för att börja lira 1/2 limit, men är för tillfället helt lost och har förlorat allt självförtroende jag tidigare haft vid pokerbordet så vi får väl se hur det går.

 

Mitt limitäventyr börjar någonstans på nästa sida.

 

Wish me luck and cya at the tables! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Första dagen börjar dåligt. Backar $55 på FL2/4 mot en fisk som inte släpper en enda hand, hade jag orkat spela mer hade jag tagit honom, garanterat. NL-spelet gick inte heller sådär jättebra då jag slöspelade bort 1 inköp. I övrigt ingenting anmärkningsvärt att rapportera om förutom att jag just nu håller på att cleara en $100-reload på Party.

 

Det kan nog vara en ganska dum idé att testa alla dessa spel faktiskt pga att jag inte har någon större erfarenhet av dem, men jag tänker iallafall ge det ett försök pga att det känns kul med lite variation.

 

NL50SH: -$1.45

FL2/4: -$55

MTT: -$11

PLO50: +$0.2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte skriva direkt ngt just nu då jag måste sova för att jag ska upp tidigt imorrn. Spelet fortsätter dock tyvärr att gå tungt. Får bli ändring på det i helgen då det ska übergrindas hemma hos slampen :mrgreen:

Fler och roligare updates kommer då!

 

NL50SH: -$1.45

FL1/2: +$15.9

FL2/4: -$34

MTT: -$11

PLO50: +$0.2

SnG: -$44

 

Totalt: -$74.35

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BTW (om det är någon som läser här), någon som har tips på något bra läkemedel mot pollenallergi? Eller är det cyklop och syrgastub som gäller? ;-) Jag tror tamefasen jag har testat det mesta inklusive vaccin och kortison men har hitills inte hittat något som hjälper det minsta. Jävligt jobbigt då jag i princip inte kan vistas utomhus alls utan att må fördjävligt efteråt...förutom vid regn, men hur skoj är det att vara ute då på en skala?

 

$20, på PokerStars, tusen tack och god karma till den förste som ger ett seriöst tips på ej svindyrt läkemedel som sedan när jag testar visar sig vara till ordentlig hjälp! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta de 20 dollarna och gå till läkaren och be om en spruta. Håller dig fri från allergi åtminstonde sommaren ut. Jag behöver bara ta vartannat år. Har underlättat mitt liv mycket. Tabletter ger ju bara en kort tillfällig lindran.

 

GL!

 

Vad är det för spruta? Har nämligen redan fått en kortisonspruta men minns tyvärr inte vad läkemedlet heter. Värdelöst var det iallafall. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jag inte skrivit här på ett tag beror på jobbig svacka och att jag känner mig helt lost vad gäller poker. Jag kommer slopa det här med att lira lite allt möjligt men vad jag ska göra istället vet jag ännu inte. Möjligtvis kan det bli att skotta lite fiskiga turrar på B2B. Brukar vara runt 50 deltagare och ganska enkelt att ta sig ITM. Har dock tyvärr inte rulle för dem egentligen så vi får se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, nu har jag bestämt mig för hur jag ska göra närmaste tiden med pokern. Jag kommer, som vanligt, casha ut en hel del och börja om med $600 på FL 1/2. Visst, jag är typ helt ny på limit men det känns skoj att testa spelet och skulle jag gula så är inte det hela världen då jag alltid kan skjuta in lite mer cash. Som sagt, kul att testa något nytt och förhoppningsvis kan jag därmed hitta lite spelglädje.

 

Förresten, någon som kan tipsa om enkla bonusar för det spel jag tänkt ge mig på? Sen i övrigt, var hittar jag de smaskigaste limitborden med de fetaste fiskarna?

 

Tacksam för svar! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nej. 45% Cashback får man. Finns bonusar där du får över 100% tillbaks i rake (nej, menar inte rakeback nu)

 

Edit*

 

Varför spelar du inte på William Hill? 25£ för 5-bords timmar. Varje månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...