Gå till innehåll

Junibonus till alla - $100 utan insättning!


ParadiseOscar

Recommended Posts

Jag hajar inte allt...

 

Jag har ett gammalt konto på sportingbet, men inga pengar där. Kan jag sätta in minimibeloppet via neteller och sedan flytta som du beskriver och ange koden så får jag 100$ till på en gång eller hur fungerar det?

 

Utveckla gärna!

 

Ja, det går bra. Om du gör minimiinsättningen ($30) och sedan för över den till pokerrummet får du $100 insatt på ditt pending bonus-konto. Du får dock inte tillgång till pengarna direkt utan låser upp dem med $5 per 100 inspelade Frequent Player Points (FPP).

 

Dina FPP kan du dessutom använda till att köpa in i FPP-turneringar.

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lovar dom nåt väldigt superduperbra så anser iaf inte jag att det är en 100$ bonus som ska clearas på 15dagar.

 

Det har du iofs rätt i.

 

Vilket minne du har förresten ang. lottningen, måste svidigt duktigt för dig att du inte vann :roll:

 

Du anar inte ;-)

 

Kan pm:a dig nästa gång jag tiltar så kan du lätt hämta några hundringar dolares...

 

Du vet att jag får det svårt när jag spelar mot dig så lika bra att du sparar dina pm. Jag har inte glömt de gånger som du har petar ut mig i osndagsturneringarna. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet att jag får det svårt när jag spelar mot dig så lika bra att du sparar dina pm. Jag har inte glömt de gånger som du har petar ut mig i osndagsturneringarna. :evil:

 

 

Hmm, hur ska vi då lösa detta?? Vi kan lira PLO, då är jag iaf chanslös. Tror du det kan vara nåt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, hur ska vi då lösa detta?? Vi kan lira PLO, då är jag iaf chanslös. Tror du det kan vara nåt :mrgreen:

 

:lol: :lol: Du är inte skyldig mig något.

 

Desutom så har jag nog aldrig spelat PLO.

Men om du tiltar ordentligt så kan du få mitt kontonummer på banken så är det bara att skicka..;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- In cash games, you will earn 1 point for every $0.25 you rake. You only earn points by contributing to the pot.

 

- Bonusen betalas ut med $5 per 100 inspelade FPP.

 

= 20% rakeaback

 

nja väntar tills det kommer ngt bättre.

 

Bonusen är bara tänkt som något litet extra ovanpå våra andra erbjudanden och inidivudella avtal. Dessutom behöver alla de som redan spelar hos oss inte göra någon ny insättning. Det är bara att knappa in bonuskoden nästa gång pokerklienten öppnas. Inte så illa, tycker jag. :-)

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...