Gå till innehåll

vad dricker vi när vi lirar?


davelin

Recommended Posts

ja eller så har vissa sidor så att man misster sin plats efter typ 2 minuter, och tar också en jävla lång tid att vänta in blindsen på alla bord om man spelar en 8 st..

 

Kunde inte sagt det bättre själv. Skulle inte hinna få upp balkongdörr'n innan min fisksajt skulle kicka bort mig till 3 mil lång kö...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

coolt namn och cool burk :mrgreen:

 

Spot on. Coca cola har ju själva sagt att de fokuserat lite för mycket på den kvinnliga klientelen med Diet Coke, så nu kör de stenhårt med Coke Zero som riktar sig mot den manliga befolkningen.

 

Cliff Notes: Coca Cola äger Heltok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

redbull light och vatten

 

Svär inte. Det gäller även Heltok och hans Powerking light.

 

Själv kör jag vatten, men jag snittar två RedBull/Powerking om dagen på jobbet när det är seriös jobbgrind. Jag kan dock inte pokra när jag har en redbull i kroppen - jag potbettar för mycket då.

 

Idag drack jag Lipovitan D. Daaaamn det är en äcklig dryck. Men kolla upp den på wikipedia.

 

Thai RedBull är också rätt sötsliskig, redbull behöver kolsyra enligt min åsikt. Men LipovitanD...den slår allt i sliskighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja eller så har vissa sidor så att man misster sin plats efter typ 2 minuter, och tar också en jävla lång tid att vänta in blindsen på alla bord om man spelar en 8 st..

 

Jo det är sant, en av anledningarna till att jag håller mig från prima. iPoker är nöten i det hänseendet.

 

Kanske bara är jag som har koncentrationssvårigheter, men en paus på 5 minuter varje timme har blivit rätt viktigt för mig. Kan ju kolla pf/porr när du väntar på 4 av de åtta borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...