Gå till innehåll

Beställningstråd!


ParbetDavid

Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Detta börjar fan kännas löjligt! Inte fått grejerna än säger de bara att de är skickade eller vad är det frågan om? Kan man få kolli id på paketet så man kan kolla vart paketet är ? (om det nu är skickat) börjar bli riktigt :evil:

 

Grejerna ä skickade, det kan jag garantera. DHL har de på respektive ort men har haft svårt att få tag i vissa. Jag har tyvärr inte kollinumren men paketet befinner sig på din ort och kommer att levereras ASAP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejerna ä skickade, det kan jag garantera. DHL har de på respektive ort men har haft svårt att få tag i vissa. Jag har tyvärr inte kollinumren men paketet befinner sig på din ort och kommer att levereras ASAP.

 

Ok men ett nummer skulle vara bra ringde dhl idag men de behövde detta nummer för att kunna hitta vart paketet är. jobbar ju vissa dagar så kan ju inte vara hemma hela tiden. Men om de kan leverera sakerna imorgon om du ger dem mitt nummer så blir det nog bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka med dhlm som sa att de som skickar får track nummer för varje paket som man skickar via dem. konstigt att inte ni har dem !?!?!

Blir så trött nu ska jag dra iväg på semester också, smart att skicka med dhl.

kan du fixa track nummret idag så kan fan jag åka och hämta dem tålamodet har runit över för länge sedan.!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. 20" Skärm, Samsung Syncmaster 204B 3000 MPP

 

Eller åtminstone 20"-skärm med 1600*1200. Får jag något annat skräp (läs widescreen bullshit) så blir jag våldsond. Är erbjudandet på en 1600*1200-skärm så ska det vara en sådan....

 

ID: DI03379771

 

Mmm, det är just 1600x1200 som jag ser fram emot.

Men vadå, är det dags/fritt fram att börja lägga beställningar för nästa (den sista) leverans-rundan ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Ursäkta min frånvaro de senaste dagarna.

 

Utan att skylla ifrån mig på högre makter så måste jag säga att jag börjar tycka att den här leveransen har varit något otursförföljd. Givetvis ska ni få det vi lovat, jag har gett de berördas telefonnummer till vår leverantör. han kommer personligen att ta kontakt med er. Till er som är nöjda vill jag bara sända ett tack och ett varsågod.

 

Vad gäller beställningar till nästa omgång kan jag börja ta mot dem men följ gärna instruktionerna i tråden "Beställning 2" för att det inte ska drunkna här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...