Gå till innehåll

Grattis hefo!


Sansrom

Recommended Posts

I lördags gick Pokerforums Betapetfinal av stapeln mellan undertecknad och hefo. Efter två oerhört rafflande matcher hade förhandsfavoriten hefo tagit ytterligare en Scrabble-skalp. Slutresultatet blev 309-302 och 355-350 med vinst till hefo i båda. Inga rullningar utfördes i matchen, däremot lyckades jag missa ett fantastiskt läge som förmodligen kostade mig segern. Övrig kuriosa är att jag fick nästan alla högpoängsbokstäver förutom Z i båda matcherna.

 

Stort grattis hefo och bra spelat!

 

För att visa vår uppskattning tycker jag vi tar och skramlar ihop till följande fantastiska glaspokal tillverkad i Böhmen 1741.

 

1741%20Pokal%20Bohmen%204%20motiver%20%20730.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
I lördags gick Pokerforums Betapetfinal av stapeln mellan undertecknad och hefo. Efter två oerhört rafflande matcher hade förhandsfavoriten hefo tagit ytterligare en Scrabble-skalp. Slutresultatet blev 309-302 och 355-350 med vinst till hefo i båda. Inga rullningar utfördes i matchen, däremot lyckades jag missa ett fantastiskt läge som förmodligen kostade mig segern. Övrig kuriosa är att jag fick nästan alla högpoängsbokstäver förutom Z i båda matcherna.

 

Stort grattis hefo och bra spelat!

 

Sjukt att jag inte har sett den här tråden förrän nu. Jag tycker det blir svårare och svårare att hitta på det här forumet...

 

Tack för gratulationerna! Har fortfarande två drömmotståndare kvar att slå; Ola och Stefan Diös. Stefan blir nog live iofs. Birgitta har jag redan vunnit ett par över, fast jag tror hon leder i matcher just nu.

 

Vad annars ska man göra i sommar, när det finns Betpet?

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...