Gå till innehåll

PartyPoker cashout


jaken

Recommended Posts

  • Svars 134
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni kanske märkt att Party-gruppen försvann i går. Vi hade ett tag varit sura på hur Party skötte forumnärvaron, och sedan fick

http://www.poker.se/fragaolalist.php?qid=3869&archive=50

droppen att rinna över bägaren. Vi gav dom då några dagars respit, sedan var det ajöss och tack för fisken (dock kan jag inte ta bort bannern uppe i bannerraden, det måste någon annan göra).

 

Saxat från en annan tråd. Det här får bli den nya officiella partypokertråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Angående det som Gdaily refererar till och som tydligen fått "bägaren att rinna över":

Alla som signat upp med bonuskoden TVPRIS skall ha fått sin voucher.

har inte så skett så har ett misstag skett.

Om Stefan eller någon annan kan kontakta mig så vore det utmärkt:

peterk(at)partygaming.com

 

Ledsen att vi ej besökt detta forum mer frekvent, men vi har valt att fokusera på annat som vi säkert får anledning att återkomma till.

 

det går också att kontakta mig via detta forum som jag besöker minst en gång per vecka förutom då jag har semester.

 

Mvh

Peter, Partygaming

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att vara insatt i bakgrunden till detta, så känns det som dålig service gentemot oss som spelar på Party.

 

Party-tråden var väl framförallt till för oss forummedlemmar, och inte för att stötta Party på något sätt ?

 

De sajter som har grupp på forumet har lovat att hålla en hög kommunikationsnivå i sin grupp. Precis som du säger, gruppen är till för att forumet ska kunna möta Partypokerrepresentanten med frågor och svar. Men utebliver svaren, så ska inte gruppen finnas kvar.

 

Bara för att förtydliga: Partygruppen har inte försvunnit för att någon spelare inte fått ut sin bonus (det struntar jag fullständigt i, speciellt som det handlar om bonusar som inte gått via forumet), gruppen försvinner på grund av att spelaren och många andra inte får svar på sina frågor som dom ställer i PM och i inlägg i gruppen. De sajter som inte lever upp till de åtaganden det innebär att få ha en dedikerad grupp på forumet ska inte ha en grupp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saxat från en annan tråd. Det här får bli den nya officiella partypokertråden.

 

Fy fan vilket rötet beslut att ta bort partyavdelningen. Kan inte förlåta dig för det. Vi är många som spelar på Party och den avdelningen fyllde sitt behov. I stora hela tyckte jag att representanten gjorde ett bra jobb och svarade ganska frekvent på frågor. Även om han inte var 100 procentig (vilket jag heller inte begär) så behövdes avdelningen då vi partyspelare kan diskutera viktiga och relevanta saker.

 

Tycker det är syn att ni kan ta ett så fruktansvärt dåligt beslut att ta bort party som ändå är ett av de största pokerrummen. Ni verkar ha tagit beslutet för att straffa partypoker och dess representant, men i själva verket straffar ni oss forummedlemmar som spelar på pary, och vi är många.

 

Det skrevs mycket frekvent i Partyavdelningen, hur fan skall en tråd kunna ersätta detta. Skall nu alla hundratals ärenden/topics som rör party samlas i en enda tråd? Vilken jävla röra och gyttja det kommer att innebära.

 

Har inte på mina ca 2 år som forummedlem tagit till sådana här starka ord och sådan besvikelse på ett sådant fruktansvärt skitet beslut.

 

Fy fan, era jävla as......a så känner jag nu i skrivande stund.

 

Förmodar att fler håller med mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med om att det var ett dåligt beslut att ta bort Partygruppen. Jag har mest positivt att säga om representanterna här på forumet. (En helt annan sak att jag hatar diskrimineringen av oss sng-spelare!)

 

Jag får tacka Partypoker representanter för alla kortlekar, markersets och pokerböcker! *tummen upp*

 

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ingen förlust alls iatt rummet tagits bort då deras support var den sämsta någonsin (Jag är den andra personen i brevet till fråga Ola). Jag tycker det är riktigt risigt att spela dum för att slippa betala ut en bonus som var utlovad och då ska man inte få ha någon egen avdelning här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis varit i kontakt med partys support vilket fick mig på jättetilt. Man kan tro att man pratar med ett datorprogram som gissar vad man frågar och klipper & klistrar in ett standardsvar.

 

Hade tänkt att börja spela lite mer på party och då jag rakar ganska mycket (säkert 40.000 SEK per månad) så undrade jag om jag kunde få rakeback eller någon annan form av kompensation.

Party svarar snabbt med att de kommer att erbjuda en bonus på 100$ om jag gör en ny deposit (på mitt fulla konto) som jag har en månad på mig att rakea ut.

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta men svara snabbt med att nu får de väll skärpa sig, att ebjuda någon som kan rakea riktigt mycket pengar en 100$ är bara pinsamt. Jag ber de läsa mitt mail igen och om man skall betala dem i runda slängar 6k$ i månaden så vill man ju ha något tillbaks om de nu inte tänker lägga pengarna på service...

Jag fick snabbt mitt svar att jag som speciell kund skulle få en 100$ bonus insatt på mitt konto genast som jag hade någon månad på mig cleara...

 

GAAAAAAH! rakade 500$ min senaste spelsession. Så jag skall nog kunna få ut den bonusen på en månad...

Visst om de inte vill erbjuda rakeback eller ge mig något extra överhuvudtaget. Men betalar man en komunalchefs månadslön (öhm?) i rake varje månad så vill man I ALLA FALL ha någon som inte är totalt IQbefriad i supporten.

 

 

TILTTILTTILTTILT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:shock: Suttit ute ett tag i solen och haft igång den bärbara datorn. Gick in och loggade ut från den bärbara och in på min vanliga. Efter 10 min så loggas jag plötsligt ut från party! "you have logged in on another computer" Någon annan som har fått detta meddelande utan att ha loggat in på en annan dator? Kan det bero på att jag har olika ip adresser och den reagerade sent på att jag bytte ipnummer och därför loggade ut mig i efterhand? Blir ju lite rädd att man håller på att bli hackad! loggade snabbt in igen och bytte lösen iaf..

Alltså, ska jag bli livrädd att nån har hackat mig?:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...