Gå till innehåll

Heltok extrem turbo sng 50+5 070531


heltok

Recommended Posts

hejhej heltok! undrar bara lite över mtt-spelet med 77 där du stoppar in mer än halva stacken och sen foldar, och sen pushar du över utg-raise + synare med samma hand när du har 0 FE..

 

Såg lite konstigt ut tyckte jag,

för övrigt, kul med videos, keep it up!

 

mm, håller med. Jag openpushar nog där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...
Those lovely days! (L)

 

Någon som har någon cg-video som spelades in för 2 eller fler år sedan :)? Skulle vara roligt å se hur folk spelade då...

 

såg en annan film, satt massa 60/0/0-fiskar på mina nl800 bord. verkade på mig som att det var normalt. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Those lovely days! (L)

 

Någon som har någon cg-video som spelades in för 2 eller fler år sedan :)? Skulle vara roligt å se hur folk spelade då...

 

Jag har lite filmer i min dagbok som nog närmar sig 2års ålder.

Sen kommer jag ihåg en som heltok la upp när han spelade nl200 på stars, Kommer mycket väl ihåg en hand ur den, han plockar upp KK och öpnar till 2,5x för han vill ju ha action med kk alla andra händer öpnar han typ pott med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lite filmer i min dagbok som nog närmar sig 2års ålder.

Sen kommer jag ihåg en som heltok la upp när han spelade nl200 på stars, Kommer mycket väl ihåg en hand ur den, han plockar upp KK och öpnar till 2,5x för han vill ju ha action med kk alla andra händer öpnar han typ pott med.

 

Såklart, man vill ju inte att alla ska folda när man har autopengarhänderna AA och KK! :) ska kolla din db, ty.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...