Gå till innehåll

Månadsresultat Maj


svenneke

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

~3k-4k$, helt okej för en heltidsjobbande pappa och egenföretagare ;)

en ixus 70, 2st miljon tickets på stars

Har inget mål för juni direkt gällande poker, skall ta det lungt med familjen

*tar i trä*

 

Bli bättre på fotografering, att någon jäkla gång läsa en bok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag diggar att de flesta i tråden har plussat mer i Maj månad än målet för Juni.

 

Själv toktappade jag i slutet på månaden, men ett plus är ett plus, drygt $5k.

 

Mål för Juni: En 10k månad vore inte dumt, men kanske inte så realistiskt. 5k+ i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Totalt +$4,6k på 53h. Backade dock $1k igår och idag :evil: Kommer nog inte bli så mycket spel i juni men ska försöka lira 50h och försöka spela mera på NL400 än jag gjorde denna månad. Vore schysst om jag kunde plussa lika mkt som mina utgifter kommer att ligga på och det bör vara ca $3k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3356$ ink bonus, tok tappade dock två dagar som drog ner snittet hemskt, 10 respektive 7 inköp (NL100). Så klart man vill ta chansen att skotta innan månaden va slut också 8-) Slutade med att man fick "gå hem" med svansen mellan benen och minus 400$, poker är kul :lol:

Min graf ser ut som niagarafallen efter dagen....

 

Och juni.... hmm sätter i princip aldrig upp månads mål men allt över 1000$ låter bra med tanke på att jag har betydligt mindre tid i juni än någonsin tidigare pga sommar jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte exakt men jag har plussat nånstans mellan 200-300 SEK i maj (ork att räkna samman i en massa jävla valutor osv). Det gör maj till min bästa månad i år. Så jag är nöjd. Har äntligen skärpt mig lite på tiltfronten samt idkat mer table selection än vanligt. Ligger nog strax under 40k händer på allt mellan NL600 och NL5000 (25/50 och uppåt på SS). Mest har det dock varit NL$2000 och 50/100kr. Tyvärr drabbades jag av en halvjobbig bad streak förra veckan och backade ungefär 200 000 spänn.

 

Målet för juni får bli att spela en helvetes massa händer, minst 50k (trots att första veckan ryker på studentfirande/bakfylla) och förhoppningsvis vinna minst lika mycket, men det är inget krav. Dessutom ska jag spela mer PLO och kanske slaska live emellanåt. Förutom det ska golf liras och övrig träning skärpas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat Maj

 

Maj fortsatte i samma fotspår som April med massa beats, dålig spel och en smula tilt. Jag spelade inte alls så mycket jag hade planerat, då jag varit tvungen att prioritera firman och lite gamla tentor. Jag skall väl egentligen inte klaga då jag ändå plussade och har haft mycket värre månader än detta.

 

Antal händer:......12k

Nivå:....................~NL300 (NL200-Nl1000)

PTbb/100:..........1.89

 

 

Mål Juni

 

Antal händer:......25k

Nivå:....................NL200-NL1000 (fortsätta spela där värdet är bäst)

PTbb/100:..........5.5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ca +200k sek med rakeback/bonusar. låg över 400+ efter 10 dagar. ganska besviken eftersom detta var min första månad som pro då jag hoppade skolan strax innan månadsskiftet, och ändå tjänar jag mindre än jag gjort föregående månader...

 

mål för juni: inte spela så mkt poker :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...