Gå till innehåll

Månadsresultat Maj


svenneke

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjukt att alla 5/10-grinders verkar ha plussat 40k+. Själv har man haft sin första backmånad sedan februari förra året. 10k eller nåt. Inte spelat så mycket dock. Kan också tillägga att cirka 5 möss och 2 tangentbord har strukit med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att alla 5/10-grinders verkar ha plussat 40k+. Själv har man haft sin första backmånad sedan februari förra året. 10k eller nåt. Inte spelat så mycket dock. Kan också tillägga att cirka 5 möss och 2 tangentbord har strukit med...

 

tiltarN 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att alla 5/10-grinders verkar ha plussat 40k+. Själv har man haft sin första backmånad sedan februari förra året. 10k eller nåt. Inte spelat så mycket dock. Kan också tillägga att cirka 5 möss och 2 tangentbord har strukit med...

 

Hehe man är inte ensam om att slå sönder saker. Tog dock stop redan när jag totalkvaddat ett tangentbord och halvt en mus, men den lever dock ännu!:-) Slå överhårt i skrivbordet med handen eller slänga iväg marker eller ngt dylikt är mycket billigare så det har man gått över till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

~+100SEK på spelet. Har spelat ~20k händer 0,5/1 och ~4500 händer 1/2 på ladbrokes. (Gick ~1k$ + på CG)

Men tappa massa deg på diverse turneringar osv :)

Sen fick jag Rb på 630$ .

Så månaden slutade ~640$ :)

 

Hoppas på en fin månad nu i juni, och inte alla beats man fick i maj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fhjfghghgiuj

h

h

u

 

un

nkgblkghjfghjbiubji

 

 

så sjukt antiriggad så det är något helt sanslöst. ju sämre mupparna spelar desto mer tur har de.

 

de träffar allllt!

 

ändå upp 8K men långt under förväntan.

 

äslakr alla förutsägbara pf:are på borden iaf.

 

multitablande pokertrackergrinders med noll reads är verkligen värde.

 

 

mål för juni: 30K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp $72k på onlinegrind, mestadels NL1k och en del NL2k

 

Back €7k på livespel i Barcelona.

 

 

Mål juni:

Spela så mkt som möjligt, men har ganska mkt annat planerat så det blir nog inte speciellt mkt spel i juni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plussade 370 dollar, +77 på 10 dollars SNG, +330 på turneringsspel(en vinst i en 5-dollars) och -56 dollar på NL25.

 

Mål för juni: Blir inte så mycket spel då jag kommer jobba och trådlösa nätverket i föräldrahemmet inte duger. Livespel blir det dock endel. Men första veckan när jag fortfarande har tillgång till vettigt internet ska jag försöka skärpa till mitt CG-spel och hittills har jag iaf plussat 50 dollar så vi får se vad som händer.

 

(Inte riktigt i samma liga som er andra som ni ser.. Men jag planerar försöka klättra.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fhjfghghgiuj

h

h

u

 

un

nkgblkghjfghjbiubji

 

 

så sjukt antiriggad så det är något helt sanslöst. ju sämre mupparna spelar desto mer tur har de.

 

de träffar allllt!

 

ändå upp 8K men långt under förväntan.

 

äslakr alla förutsägbara pf:are på borden iaf.

 

multitablande pokertrackergrinders med noll reads är verkligen värde.

 

 

mål för juni: 30K

 

$ eller kr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...