Gå till innehåll

Vinnarna i utlottningen av $500


ParadiseEric

Recommended Posts

Instämmer, solklar rigg!

De som vann har säkert inte ens haft konto i månad och flyter med på "nya spelare riggen".

 

Jag kräver ny dragning bland de övriga och vi SKA ha en 10 platsers SnG med $100 i potten! Det är där det avgörs vilka de 3 värdigaste vinnarna egentligen är!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer, solklar rigg!

De som vann har säkert inte ens haft konto i månad och flyter med på "nya spelare riggen".

 

Jag kräver ny dragning bland de övriga och vi SKA ha en 10 platsers SnG med $100 i potten! Det är där det avgörs vilka de 3 värdigaste vinnarna egentligen är!

 

 

Hatar när folk gapar rakt ut utan nån som helst jävla aning. Hur länge har du haft ditt konto? och framförallt. hur mkt rake har du betalat sen din första dag? Pascalidouvarning på dig mannen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer, solklar rigg!

De som vann har säkert inte ens haft konto i månad och flyter med på "nya spelare riggen".

 

Haft mitt i en dag :D redan tripplat vinsten på 20mins slaskande, fisk fanns det ju iaf där :mrgreen:

 

Dom gör ju det för att få in nya spelare och reklam sen hur länge man har spelat känns som det kvittar, tror du har större chans på bingolotto för du har spelat sen det började?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar när folk gapar rakt ut utan nån som helst jävla aning. Hur länge har du haft ditt konto? och framförallt. hur mkt rake har du betalat sen din första dag? Pascalidouvarning på dig mannen

Men hallåååå, vakna!

Tror du på fullaste allvar jag menar allvar? Då är det bäst att du slutar läsa såna här trådar och håll dig till hembio-forum eller liknande...

 

Grattis på andra som förstår IRONI.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är de lyckliga 10 som får $50 var på ParadisePoker!

 

Skicka mig ett PM med era användarnamn och pokernick så fixar vi slantarna! :lol:

 

seeho

 

Metaddict

 

kausti

 

Supertequila

 

Klyka

 

Ängeln17

 

gibbson

 

Skumdum

 

cab

 

Rille

 

 

Mvh ParadiseEric

 

Nämen va kul. Tackar tackar. Har alltid vart sugen o prova paradiset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...