Gå till innehåll

18 Maj - Team GNUF


ShazPur

Recommended Posts

Ingen tråd om det senaste avsnittet? Bäst att jag startar en då så att jag kan vinna en Sklansky-bok i utlottningen. :-P

 

Vill bara säga att det är otroligt hur mycket er intervjuteknik har utvecklakts sen piloten. Nu flöt allt framåt på ett högst professionellt sätt och i princip allt som sades var intressant, eller åtminstone tänkvärt. Bra jobbat alla inblandade!

 

Fast världsmästare stavas ju iofs med ett "l" mellan "r" och "d"... :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen tråd om det senaste avsnittet? Bäst att jag startar en då så att jag kan vinna en Sklansky-bok i utlottningen.

De kan du fet-glömma, den boken är min :P

 

Team Gnuf är alltid särskilt intressanta men ett par frågor saknade jag, som hur övergången från nät till livespel fungerade för dem, eller vilken pokerbok som de har haft mest nytta av.

 

Som hastigast så nämndes det första avsnittet samtidigt som jag tyckte mig kunna se hur de bägge programledarna under en kort sekund bytte ansiktsfärg :lol: . Det väckte iaf en tanke hos mig; kanske är det dags för ett litet special-avsnitt med några bloppers från de tidigare programmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som hastigast så nämndes det första avsnittet samtidigt som jag tyckte mig kunna se hur de bägge programledarna under en kort sekund bytte ansiktsfärg

 

Tell me more

 

Ingen tråd om det senaste avsnittet? Bäst att jag startar en då så att jag kan vinna en Sklansky-bok i utlottningen.

 

Jupp, ska försöka komma ihåg att lotta ut en bok.

 

Framför allt tycker jag att diskussionen om sponsring och tream var jävligt bra, ni borde lyssna på den alla ni som har drömmar om att bli sponsrade pokerproffs.

 

Det väckte iaf en tanke hos mig; kanske är det dags för ett litet special-avsnitt med några bloppers från de tidigare programmen.

 

Vi tar semester efter nästa avsnitt med Shahin. Kanske man kan sy ihop något sådant faktiskt under sommaren...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra avsnitt kul interljuv som kom igång rätt bra.

Bra handanalys behöver inte vara längre tycker jag och det behöver inte upprepas och sammanfattas säg vad som ska sägas en gång bara.

Ingen tjej idag? bra diskussion ändå med wsop och det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker framför allt att studion ser mycket proffsigare ut nu än i de första avsnitten, då studion kändes väldigt B och det gjorde att man inte riktigt kunde ta programmet seriöst.Tycker även att kameravinklarna är mycket snyggare och bättre nu, det känns som om alla ni som gör Poker.se TV har utvecklats väldigt mycket. Ola och Göran har mycket bättre kameranärvaro och som någon nämnde tidigare så har eran intervjuteknik förbättrats avseevärt.

 

Tar programmet mer på allvar nu än förr efter att ni blivit proffsigare och haft bra gäster!

Keep up the good work!

 

...Hoppas på boken!;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, har vi en intervjuteknik? Maffigt!

 

Skämt åsido känns det ju bra att vi gått lite framåt, men det finns mycket kvar att jobba med. Jag skall läsa lite böcker under sommaren.

 

Lina gör förresten en bejublad återkomst nästa program. Om hon dyker upp efter sommaren återstår att se nu när Ola råkade SMS-fria till henne på fyllan (se Olas dagbok för roliga kommentarer kring det). Cheers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lina gör förresten en bejublad återkomst nästa program. Om hon dyker upp efter sommaren återstår att se nu när Ola råkade SMS-fria till henne på fyllan (se Olas dagbok för roliga kommentarer kring det). Cheers!

 

Vore kul med en handanalys på det, fast ni har kanske krav på att det ska vara videofilmat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...