Gå till innehåll

SAJT : CarbonPoker.com


Rebonius

Recommended Posts

Är det en seriös site?

Jag har aldrig hört talas om den och hittar ingenting på forumet om den.

Hittade den genom ett erbjudande från Sharkscope.

Det verkar vara ett eget nätverk med bara 1850 spelare inne under en torsdag eftermiddag.

Vågar man deposita pengar? Är det någon som har några erfarenheter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på siten sedan Oktober 2006. Är en seriös site.

Ursprungligen hete dom poker.com men pga olika anledningar att dom fick svårigheter att marknadsföra poker.com bytte dom namn till carbonpoker.com

Var något med att dom inte fick ha med .com ändelsen på t-shirts under wpt/wsop om jag har fattat det rätt. Vilket gör att ordet poker blir svårt för folk att hitta till siten. Medans om dom heter carbonpoker förstår alla vart dom ska komma. Inte vet jag om det stämmer, men det var så dom förklarade i deras forum.

 

Det jag gillar mest med siten är att den är mera communtity präglad en andra siter. Dom har ett forum som många spelare skriver i och även en blog/ som siten skriver. Dessutom anser jag det positivt att dom har lite mindre spelantal vilket gör att man snabbt lär sig vilka som är "regulars". Dom stödjer INTE pokertracker eller pokeroffice. Sharkschope gör det. Jag anser det positivt. Man slipper alla tråkiga tight nötter som multitablar 8 bord och bara tittar på sina siffror. Det känns som det blir mer "ren" poker.

 

Ganska bra action på dom lägre NL nivåerna. Och som jag skrev på ett annat forum så anser jag att dom har den absoluta bästa programvaran tilldagsdatum. Och tro mig, jag har nog provat 95% av nätets alla siter/nätverk.

 

Neteller utbetalningar brukar ta max 1 timme för mig, moneybookers brukar av någon konstig anledning ta runt 1 dag. Vet inte vad det beror på. Dom har en en livechat och dom har svarat på dom e-mail jag skickat inom 1 timme.

 

Är lite tveksam när jag skriver det här, vill ju inte ha hela pf där :roll: men på söndagar kör dom en $10,000 frirulle om man har spelat in ett visst antal FFP. Och sista söndagen i månaden ändrar dom den till en $50,000 frirulle. :mrgreen: Utöver det kör dom en $20,000 garanterat turnering($60 i inköp) som har haft runt 250 deltagare varenda söndag nu i runt 5 månaders tid... runt $5,000 i overlay, varje söndag. Förstår inte att dom har råd i och med att dom är en liten site. Men jag tackar och tar emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på vad jag gillar bäst med siten, man känner att dom som driver siten har en stor portion humor. Det är allt från saker i forumet till roliga promotions dom kör. Bl a under påsk körde dom en rolig grej med kaniner :) Men jag blir alltid glad när jag loggar in och ser detta "tipset"... ;)

 

pokerag1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat på siten sedan Oktober 2006. Är en seriös site.

Ursprungligen hete dom poker.com men pga olika anledningar att dom fick svårigheter att marknadsföra poker.com bytte dom namn till carbonpoker.com

Var något med att dom inte fick ha med .com ändelsen på t-shirts under wpt/wsop om jag har fattat det rätt. Vilket gör att ordet poker blir svårt för folk att hitta till siten. Medans om dom heter carbonpoker förstår alla vart dom ska komma. Inte vet jag om det stämmer, men det var så dom förklarade i deras forum.

 

Det jag gillar mest med siten är att den är mera communtity präglad en andra siter. Dom har ett forum som många spelare skriver i och även en blog/ som siten skriver. Dessutom anser jag det positivt att dom har lite mindre spelantal vilket gör att man snabbt lär sig vilka som är "regulars". Dom stödjer INTE pokertracker eller pokeroffice. Sharkschope gör det. Jag anser det positivt. Man slipper alla tråkiga tight nötter som multitablar 8 bord och bara tittar på sina siffror. Det känns som det blir mer "ren" poker.

 

Ganska bra action på dom lägre NL nivåerna. Och som jag skrev på ett annat forum så anser jag att dom har den absoluta bästa programvaran tilldagsdatum. Och tro mig, jag har nog provat 95% av nätets alla siter/nätverk.

 

Neteller utbetalningar brukar ta max 1 timme för mig, moneybookers brukar av någon konstig anledning ta runt 1 dag. Vet inte vad det beror på. Dom har en en livechat och dom har svarat på dom e-mail jag skickat inom 1 timme.

 

Är lite tveksam när jag skriver det här, vill ju inte ha hela pf där :roll: men på söndagar kör dom en $10,000 frirulle om man har spelat in ett visst antal FFP. Och sista söndagen i månaden ändrar dom den till en $50,000 frirulle. :mrgreen: Utöver det kör dom en $20,000 garanterat turnering($60 i inköp) som har haft runt 250 deltagare varenda söndag nu i runt 5 månaders tid... runt $5,000 i overlay, varje söndag. Förstår inte att dom har råd i och med att dom är en liten site. Men jag tackar och tar emot.

 

 

Tack för svaret! Verkar vara jättebra!

Du skriver att det finns bra action på de lägre NL nivåerna. Vet du hur det är med SNG på carbon? Kanske $5-$20 nivåerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig lirat en sit'n'go på siten. Men loggade in och tittade och det verkar vara lite drag allifall.. Just nu står det att det är 4165 spelare inloggade på siten (dom flesta av dom är funmoney spelare) och det är 19 sit'n'goes som är igång från nivå $2-$20. Kanske inte direkt party eller stars.. ;) Men de är folk som spelar allifall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ohh. Får nästan rysningar av o se deras sida, positiva rysningar. Började min "pokerkarriär" där men o lira deras freerolls som jag efter ett tag byggde upp ett par dollar som blev ett par tusen dollar tillslut. älskade klienten och som du säger tipsrutan e skön, man visste vika de flesta va osv.

 

Tyvärr kunde jag inte spela kvar efter att jag tagit ut en del av mina pengar jag lyckats vinna, då jag inte vann en hand, och jag menar inte en hand, eventuellt BB's men annars inte. Så jag slutade, Fick ett återfall och gick bra en tid och jag tog ut lite och samma visa igen, Nu kanske jag får ett 3e återfall :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

verkar vara lite småkrångligt. Jag satte in lite cash för en 7 timmar sen för att få calculate em som extra bonus. Skickade genast iväg ett mail till supporten när jag såg att de inte drar pengarna för än de har ringt upp en.

De har varken ringt eller besvarat mitt mail.

 

Blir så irriterad på seg support.

Återkommer med rapport.

 

 

 

Edit: detta är Merge Gaming förresten, såg inte det nånstans i tråden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eh.. fick svar från deras support idag där de bad mig göra om proceduren och skriva in landsnumret i fältet för telefon...

Nå, loggade in på deras skitlobby och försökte; naturligtvis tillät den mig inte uppdatera uppgifterna.

Känner inte supporten sin egen produkt?

 

 

En sak ska jag dock ge dem cred för:

Instant Free Cash Bonus on your First Deposit!

Dear Hero,

We noticed that you've had some trouble making your first deposit with your credit card at CarbonPoker. That's why we want to offer you a FREE CASH bonus, in addition to our 100% Initial deposit bonus, if you make your next deposit with one of our many e-Wallet payment solutions.

We suggest Neteller as a hassle free deposit and withdrawal option, and more importantly Neteller

 

FREE CASH BONUS:

Deposit $50 - $99 = $5 free cash

Deposit $100 - $199 = $10 free cash

Deposit $200 or more = $25 free cash

 

men kan man inte sätta in pengarna så kan man ju inte ta del av denna ursäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...