Gå till innehåll

Ayia Napa i sommar!


ali-in

Recommended Posts

  • Svars 105
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag var där i somras och ska ner i år igen 16 juli-31 aug. bodde på smutsiga kalypso, dock var städningen grym och stämningen på topp så att folk ligger och spyr i trappen när man ska upp och hämta ciggen på rummet är väl inte så jävla farligt.

 

dock var maten skit överallt tycker jag, var på melpo's restaurang nåra dar och käkade pastan som var grym, annras blev det en del donken, men grymmaste musiken var ju, ja vad fan hette stället, castle?

 

carlospoker håller ju till vid kalypso, sist satt jag o nåra till och lirade poker om drinkar när alla andra jävlar låg och sov. är ju lite roligare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan va häftig du är alltså!!! SHit jag vill också vara som du!! snälla lär mig vara som du!!

 

 

Ja du, lika häftig som jag blir du nog aldrig! Men nog om det.. du slänger helt omotiverat ur dig att du inte bara super utan även röker weeeeeed.. Jaha, jätteballt, väldigt relevant ang. cypern, supa o fest etc.. Och sen diskuterar du utbildning med Jimbo.. ser jättesnyggt ut när du själv lyckas klämma in cirka ett grammatiskt fel vart fjärde ord i ditt inlägg till mig. Men aj aj aj.. jag kanske måste sänka ribban lite, du röker ju weeeeeeeeeeeeed...............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du, lika häftig som jag blir du nog aldrig! Men nog om det.. du slänger helt omotiverat ur dig att du inte bara super utan även röker weeeeeed.. Jaha, jätteballt, väldigt relevant ang. cypern, supa o fest etc.. Och sen diskuterar du utbildning med Jimbo.. ser jättesnyggt ut när du själv lyckas klämma in cirka ett grammatiskt fel vart fjärde ord i ditt inlägg till mig. Men aj aj aj.. jag kanske måste sänka ribban lite, du röker ju weeeeeeeeeeeeed...............

 

Ja det är sjukt, men ändå är jag smartare än er :shock: Sucks to be you, eh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rio Napa har en betydligt mysigare efterfest-klubb än Aqua Bar.

Annars rekomenderar jag någon av pubarna på grabbarna gatan där man snabbt hamnar under bordet om man vill det, typ BlackHawk.

Jag gillade vattenlandet som fan, beror nog mycket på vilken dag man är där. Åkturen med stora båtar hade dock bisarr väntetid. Åk ormarna istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla tips och keep em coming!

 

Stämmer verkligen allt man hör om klamydiapoolen och otroliga mängder med ligg och allt annat? Alltså är det så mycket värre än andra ställen typ Alanya och Sunny Beach? Snälla säg att det gör det :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla tips och keep em coming!

 

Stämmer verkligen allt man hör om klamydiapoolen och otroliga mängder med ligg och allt annat? Alltså är det så mycket värre än andra ställen typ Alanya och Sunny Beach? Snälla säg att det gör det :lol:

 

hände väl om inte varannan kväll att ett avdankat par stod å knulla i den sk. klamydiapoolen. när klockan närmade sig halv sju fick jag och några till nog och bombarderade dem med bloody marys och white russians :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar å käka på det största bageri/mackstället nere vid nissi road... precis nedanför kalypso.

 

Förra året hade de salladsbar med krabbstick tonfisk tomate å sånt, samt mackor där man väljer alla pålägg själv. kött fisk ost tomat osv. Går mycket snabbare än att sitta å vänta på nån kokhet restauran. Och är väldigt billigt. Det är absolut populäraste stället för de som jobbar där och för de som är smarta och fattar att det suger att sitta 30-60 minuter på trästolar i 30 gradig värme för å få lite käk...

 

Jag var där 11 veckor 2005 och 4 v 2006

Tur man hade pokerpengar så man kunde köra megalång charter iställe för å slita arslet av sig som försäljare/bartender.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla tips och keep em coming!

 

Stämmer verkligen allt man hör om klamydiapoolen och otroliga mängder med ligg och allt annat? Alltså är det så mycket värre än andra ställen typ Alanya och Sunny Beach? Snälla säg att det gör det :lol:

 

Mängder med ligg? ofta tjockisvarning på de du hittar vid 5-6 tiden. Vill du bara knulla så visst...

 

Men lägger du ner lite mer energi och leta brudgäng på stranden med polarna eller på gatorna eller på hotellen å förfesta och liknande å styr upp lite i förväg, så blir det mycket bättre. Inga problem å dra sig ur å skita i dom sen om man ångrar sig.

Tips är att inte sitta x grabbar på sitt hotelrum å supa sig dyng för att sen dra ut å leta(går eof också men inte like bra imo).

 

En annan sak som jag kanske inte borde säga, men som är sanning år efter år är fördelningen tjejer/killar. i juni är det runt 85% killar och 15% tjejer, juli börjar det dra över något och det kanske då är 75% killar och 25% tjejer, första veckan i augusti händer nått och plötligt är det 50/50... för att sedan från 10-30 August vara ca 20% killar och 80% tjejer.

 

Jag vet faktiskt inte varför, men tror det beror på att killar är otåliga och kåta och vill ner så fort sommarn börjar.

Medans tjejer är fattiga och sommarjobbar och väntar.

Samt att tjejerna vill ha en fin bränna när skolorna börjar.

 

Men detta är ingen slump utan så är det år efter år och har alltid varit så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en sak man inte får missa.

I princip högst upp på centrumkullen ligger en japansk restaurang som heter Sapporo (inte helt långt från los bandidos som också är en bra restaurang).

Sapporo har iallafall japanska show-kockar som står ute vid erat bord och tillreder maten. Förrutom att köttet är av absolut bästa kvalitet så är kockens show värd pengarna. Ett perfekt ställe att käka semestern avslutningsmiddag. Rekomenderar "Mixed grill" å det varmaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en sak man inte får missa.

I princip högst upp på centrumkullen ligger en japansk restaurang som heter Sapporo (inte helt långt från los bandidos som också är en bra restaurang).

Sapporo har iallafall japanska show-kockar som står ute vid erat bord och tillreder maten. Förrutom att köttet är av absolut bästa kvalitet så är kockens show värd pengarna. Ett perfekt ställe att käka semestern avslutningsmiddag. Rekomenderar "Mixed grill" å det varmaste.

 

ofta fullbokat flera dagar innan så vill ni testa boka rejält i tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak som jag kanske inte borde säga, men som är sanning år efter år är fördelningen tjejer/killar. i juni är det runt 85% killar och 15% tjejer, juli börjar det dra över något och det kanske då är 75% killar och 25% tjejer, första veckan i augusti händer nått och plötligt är det 50/50... för att sedan från 10-30 August vara ca 20% killar och 80% tjejer.

 

Jag vet faktiskt inte varför, men tror det beror på att killar är otåliga och kåta och vill ner så fort sommarn börjar.

Medans tjejer är fattiga och sommarjobbar och väntar.

Samt att tjejerna vill ha en fin bränna när skolorna börjar.

 

Men detta är ingen slump utan så är det år efter år och har alltid varit så.

 

 

Exakt samma siffror som jag uppskattade det till i mitt inlägg på första sidan i tråden, fast jag tyckte 85% siffran sträckte sig långt in i juli. Och precis som du säger sa alla säsongsarbetare på ön att det slår om helt mot slutet av säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak som jag kanske inte borde säga, men som är sanning år efter år är fördelningen tjejer/killar. i juni är det runt 85% killar och 15% tjejer, juli börjar det dra över något och det kanske då är 75% killar och 25% tjejer, första veckan i augusti händer nått och plötligt är det 50/50... för att sedan från 10-30 August vara ca 20% killar och 80% tjejer.

 

Varit där tre ggr, sista gången var för typ 3 år sen (hela sommarlovet) grymt bra ställe, håller med om procenttalen ovan förutom 20/80 snarare var 50/50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...