Gå till innehåll

Vichyn & Co i Barcelona 21-30 maj!


Vichyn88

Recommended Posts

Hej! Vi är 3 stycken grabbar från Linköping som ska åka till Barcelona 21-30 maj för att lira lite sidevents på heads up vm. Tänkte att det kunde vara kul att blogga lite om det, dels för vår skull men även för pokerintresserade kompisar här i Linköping.

Blir nog bara två av oss som kommer blogga då den tredje inte är så sugen på att blogga, tror jag. (vet att jag ändrade här, andledningen är att han är stor och stark :shock::D)

 

Ska försöka skriva lite om nätgrinden fram tills det att vi åker också.

Ska dock på innebandycup i falun på torsdag så de hinner nog inte bli så mycket skrivande här innan Barcelona men något ska det väl hinnas med.

 

Jag är som sagt från Linköping heter Mårten och är 18 år gammal. Den andra snubben som också kommer skriva här kan väl fixa nån presentation han med kanske om han orkar.

På nätet blir de 5/10 på everest där rullen ligger på 44,500$ ska försöka nå 50k gränsen innan Barca är de tänkt.

Lirar även på svenskaspel där de blir lite "skottande" på 25/50 där rullen ligger på 52k(köper in för 3k åt gången).

Ja, thats about it.

 

Eftersom Mårten ar så duktig och presenterade sig så ska väll jag med göra det :)

Mitt namn är Timothy och håller mig på bra avstånd från fisken på everest. Istället nöter jag på Purple lounge (Prima) under namnet Timman_ . med en rulle på ca $20-25k spelar jag främst 1-2 och 1,5/3. kalla mig grinder om ni vill ;) hoppas på en och annan paraplydrink i barca!

 

Vi ska hur som helst spela 500+50€ NL, 300+30€ PL, 300+30€ NL ochavslutningsvis 200+20€ NL. finns suget kör vi sat till den större flerbordaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Intressant! Lycka till.

 

Förresten är det "vidingsjö mårten"? Känner på mig att jag har lirat innebandy mot dej isf. Jag lirade i Boxholm och vi brukade ha svåra duster mot Vidingsjö i juniorlaget.:-D

 

Tack ska du ha!

Japp det är "vidingsjö mårten" men nu spelar jag i KFUM Linköping.

Hehe aa det var härliga matcher, tror jag vet vem du är ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ska du ha!

Japp det är "vidingsjö mårten" men nu spelar jag i KFUM Linköping.

Hehe aa det var härliga matcher, tror jag vet vem du är ;)

 

 

Nice!

 

Hur har pokerkarriären sett ut då?

Lirat mest på everest antar jag?

 

Spelar ni mkt turrar och håller ni er till hold'em eller spelar PLO också? (som är sjuukt mycket roligare;-) )

 

/ Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice!

 

Hur har pokerkarriären sett ut då?

Lirat mest på everest antar jag?

 

Spelar ni mkt turrar och håller ni er till hold'em eller spelar PLO också? (som är sjuukt mycket roligare;-) )

 

/ Micke

 

Började med shasta som så många andra sen klev jag bara upp mer och mer i nivå i princip, har hoppat runt rätt mycket mellan sidorna med mestadels på everest och svenskaspel. Njae PLO är nog inget spel för mig, lite för mycket att tänka på :). Turneringar blir det en del om man är sugen, men mest CG. Dudå? Vart spelar du? Nivå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började med shasta som så många andra sen klev jag bara upp mer och mer i nivå i princip, har hoppat runt rätt mycket mellan sidorna med mestadels på everest och svenskaspel. Njae PLO är nog inget spel för mig, lite för mycket att tänka på :). Turneringar blir det en del om man är sugen, men mest CG. Dudå? Vart spelar du? Nivå?

 

 

okej =)

jag spelar precis överallt, likt dapine har jag svårt att bestämma mig för vad jag har mål och jag byter rätt mycket mellan holdem och plo samt olika sajter.

just nu är det dock lite fl midstakes på parbet för att samla poäng till en tv:-D

 

Har varit ganska kall i år dock, saknar redan slutet på förra året ;)

 

hitta klonken i barca nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...