Gå till innehåll

poker på flyget


Lars11

Recommended Posts

Förvisso är det en hel del timmar i luften, men är det lönt? Kan du inte vara utan poker ett dygn?

 

Jämt och ständigt kommer de med mat, dryck och snacks och då får du pausa eller avstå. Och så blir det avbrott vid start och landning och kanske däremellan. Så du kommer fram till Vegas trött, hungrig och irriterad.

 

Kolla på film och lek, en del bolag har skärmar i stolsryggen där man kan spela spel och så.

 

"Internet på planet" är nog mest för att, liksom med telefon på planet, kunna meddela "gissa var jag mailar/ringer från?!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvisso är det en hel del timmar i luften, men är det lönt? Kan du inte vara utan poker ett dygn?

 

Jämt och ständigt kommer de med mat, dryck och snacks och då får du pausa eller avstå. Och så blir det avbrott vid start och landning och kanske däremellan. Så du kommer fram till Vegas trött, hungrig och irriterad.

 

Kolla på film och lek, en del bolag har skärmar i stolsryggen där man kan spela spel och så.

 

"Internet på planet" är nog mest för att, liksom med telefon på planet, kunna meddela "gissa var jag mailar/ringer från?!"

 

Det är nog inte det att han inte kan avstå som det handlar om här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För de intresserade har jag nu fått:

 

 

"Thank you for your e-mail to Delta Air Lines.

 

Currently, passengers traveling in the first class are able to access

the Internet.

 

For further assistance, please contact our Reservation Sales Department

at 800-221-1212. A representative will be glad to assist you."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...