Gå till innehåll

11 maj - SM Special


gdaily

Recommended Posts

 

(Ja, jag vet, alla frågor jag ställde, stälde jag till Mikka. Jag rår inte för att jag är man)

 

Om bara C-J svarat spontan ngn gång på de öppna frågorna så hade man kanske märkt att han oxå var med.

 

Vad har hänt med bok-recensionerna?? ..är det ingen som köper in böcker till Ola längre :(

 

Det känns som om det är färre å färre som kommenterar programmen.. är det så att tittarsiffrorna sjunker? Varför inte släppa lösenorden till frirullarna i avsnitten så att fler tittar (inser problematiken med att ni spelar in programmen långt tidigare, men med lite framförhållning så..).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar inte i Wndows Mediaplayer. Jag har VCL media player med men vet inte hur jag ska öppna länken i den?

 

Någon som vill förbarma sig över en nörd gällande teknik :oops:

 

haha brukar inte kommentera folks språk och liknande men detta var ju för kul :-) Nörd gällande teknik är det en sån som är cool utanför teknikvärlden då? För nördar i allmänhet brukar ju förknippas med teknik.

 

Du kan väl gå genom fan-tv eller poker.se som man brukar göra funkar inte det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha brukar inte kommentera folks språk och liknande men detta var ju för kul :-) Nörd gällande teknik är det en sån som är cool utanför teknikvärlden då? För nördar i allmänhet brukar ju förknippas med teknik.

 

Du kan väl gå genom fan-tv eller poker.se som man brukar göra funkar inte det?

 

Inte provat. Slö. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...