Gå till innehåll

Requesta en film


heltok

Recommended Posts

Tänkte vi kan ha en tråd där folk får requesta vad för filmer de skulle vilja se. Så kanske någon snäll kan ta på sig att göra en sådan film mot att alla som requestat den lovar att kommentera den utförligt.

 

Själv vill jag se:

-shortstack PLO

-nybörjar PLO(typ 4bord 6max PLO50) där någon bara snackar om hur många outs olika stegar har, om 3par är bättre än set och liknande saker

-NL400-800 HU

-nybörjar razz(jag fattar inte reglerna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hmmz lite NLholdem på de lägre nivåerna vore kul å se på. (och prata om hur stor chans de e att man träffar set,färg osv och hur mkt man bettar när man har tex triss och färgdrag ligger ute typ)

 

nått mer kul vore om nån elite här på forumet kunde lira på de högsta borden på FTP me snittpott på $15K (och spela in) :) men de kanske inte e så många sånna är på pf.

 

/Slaskpoker

 

hitta nån cool pokerTV sak http://craftytv.com/watch.php?id=206&type=channel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara nice med en MTT video!

 

hmmz lite NLholdem på de lägre nivåerna vore kul å se på. (och prata om hur stor chans de e att man träffar set,färg osv och hur mkt man bettar när man har tex triss och färgdrag ligger ute typ)

 

gjorde en mtt-video där jag snackar lite om odds när jag inte har något vettigare för mig. kommer upp strax.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag requestar att någon annan än jag gör filmer. känns pinsamt när jag står för alla de senaste filmerna.

 

varför gör ni inte filmer?

orkar ni inte?

vågar ni inte visa hur dåliga ni är?

vill ni inte avslöja era hemligheter?

vet ni inte hur man ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag requestar att någon annan än jag gör filmer. känns pinsamt när jag står för alla de senaste filmerna.

 

1. varför gör ni inte filmer?

2. orkar ni inte?

3. vågar ni inte visa hur dåliga ni är?

4. vill ni inte avslöja era hemligheter?

5. vet ni inte hur man ska göra?

 

1. Jag gjorde så många i ett svep där i början så jag tänkte att det var andras tur...

 

2. Jo det gör jag men (se punkt 1)....

 

3. Jag har redan visat det i de videos jag lagt upp ju!

 

4. Kan man inkludera hur dålig man är i hemligheter? :roll:

 

5. Menar du spela in eller spela poker? :mrgreen:

 

Har förresten svårt att tro att folk vill se fler videos av mig... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av någon anledning sänks hela min dator av Camtasia. Oavsett om jag har lägsta kvaliten och bara filmer 20*20 pixlar så segas datorn ner och massa program slutar svara. Någon annan som har stött på liknande problem?

 

EDIT: Jag har en ganska kraftfull dator, så det är absolut inte problemet. Jag har följt heltoks guide, och är ingen dataokunnig person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...