Gå till innehåll

Moneybookers på Full Tilt


Recommended Posts

Nu har vi lagt till Moneybookers i vårt utbud av betalningstjänster.

 

Mer information hittar ni på länken nedan:

http://www.fulltiltpoker.com/deposit.php#moneybookers

 

Kom gärna med feedback. Under tiden jobbar vi vidare på flera andra betalningslösningar som jag hoppas kunna presentera inom kort.

 

mvh

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu kan jag ej göra en insättning med moneybookers . står att man ska försöka senare :/

Vi hade för cirka ett dygn sedan tekniska problem med just Moineybookers. Den senaste infromation jag har är att allt sedan ett antal timmar tillbaka skall fungera som vanligt.

 

Om du fortfarande har problem. Skicka då ett mail till cashier@fulltiltpoker.com.

 

mvh

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu kan jag ej göra en insättning med moneybookers . står att man ska försöka senare :/

Vi hade för cirka ett dygn sedan tekniska problem med just Moineybookers. Den senaste infromation jag har är att allt sedan ett antal timmar tillbaka skall fungera som vanligt.

 

Om du fortfarande har problem. Skicka då ett mail till cashier@fulltiltpoker.com.

 

mvh

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Med Moneybookers kan du båda ta ut och sätta in pengar. Dock kröver det för uttag att du har gjort en insättning tidigare.

Har ni tex använt både Neteller och Moneybookers. Skicka då ett e-post till cashier@fulltiltpoker.com ifall ni önskar ha Moneybookers som primärt uttagsalternativ.

 

Trevlig helg!

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...