Gå till innehåll

Allt om Ongame-bonusar - perfekta för turneringspelare


vetgirig

Recommended Posts

Hejsan.

Jag lirar så lite just nu så jag letar efter en icke tidsbegränsad bonus på Ongame. Alternativt kan jag tänka mig en som betalas ut allt eftersom man tjänar ihop poängen.

 

Jag har ändå tänkt börja lira på Ongame när jag får mer tid för grindande men vill helst ha en utan tidsgräns så att jag kan börja redan nu. Jag testade Hollywood Poker i vintras men fastnade för en annan klient mitt i bonusen och hann inte köra klart den. Det var annars väldigt trevligt/lönsamt för mig med SnG så jag siktar nog på att grinda vidare på det på nästa skin jag testar hos Ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Den första juni 2007 flyttar vi vår spellicens till Gibraltar och vinster från PokerRoom.com blir därmed skattefria.
Nähä. Var ni har spellicensen är ointressant.

Var har företaget som innehar spellicensen sitt huvudkontor? (Där är den avgörande frågan om PR är skattefritt eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Tar frågan här. Är pokerloco skattefritt eller ej?

Står nu att de ligger på Malta, vilket innebär att dom är skattefri?

 

Jag citerar Pokerlocos Terms&Conditions:

 

Det här avtalet ("Avtal") är en juridisk överenskommelse mellan dig ("Spelare") och Pocket Rockets S.A ("Pocket Rockets" eller "PokerLoco").

 

Alltså sluter man som spelare fortfarande avtal med ett bolag registrerat i Costa Rica, och därför är vinsterna inte skattefria.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...