Gå till innehåll

Kraclobs Dagbok, Life goes on.


kraclob

Recommended Posts

Börjat dagens grind. Idag blir det endast 100$.kom inte långt med grinden igår så idag ska 1500 poäng samlas in. Hoppas på att jag kan plussa idag, men ser mörkt ut.

 

Ger en rapport när bonusen är avklarad innan dess kommer jag inte orka hålla på att whinea här. Mår inte så mycket bättre för att jag whinear..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 921
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan whina lite åt dig. Vilken jävla parodi det var idag. Nästan 30 games och två tredjeplatser och en andraplats. De sista tio kom jag som bäst sexa.

Fyfan, för mig har det gått bättre idag. Summerar när jag är färdig med dagen.

 

Ger dig lite händer att leka med om du är sugen istället. Syn eller inte Syn är dagens tema:

 

Seat 1: styledre7 ($5,065 in chips)

Seat 2: GAMBLE4GLORY ($1,285 in chips)

Seat 3: BomPang ($4,395 in chips)

Seat 8: yinwhatever ($2,680 in chips)

Seat 10: oldzipfel ($1,575 in chips)

ANTES/BLINDS

yinwhatever posts blind ($300), oldzipfel posts blind ($600).

 

PRE-FLOP

styledre7 bets $5,065 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $1,285 and is all-in, BomPang folds, yinwhatever folds, oldzipfel folds.

 

FLOP [board cards: 7 of Clubs,3 of Clubs,TC ]

 

 

TURN [board cards: 7 of Clubs,3 of Clubs,TC,7 of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 7 of Clubs,3 of Clubs,TC,7 of Diamonds,5 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

styledre7 shows [ 5 of Diamonds,Ace of Clubs ]

GAMBLE4GLORY shows [ 4 of Hearts,4 of Diamonds ]

styledre7 wins $3,780, styledre7 wins $3,470.

 

 

 

Seat 3: Jukemoni ($1,233 in chips)

Seat 4: funny.bunny ($3,160 in chips)

Seat 5: Frossa ($5,583 in chips)

Seat 7: ilaIui ($1,640 in chips)

Seat 8: GAMBLE4GLORY ($1,150 in chips)

Seat 10: smirnovmv ($2,234 in chips)

ANTES/BLINDS

funny.bunny posts blind ($500), Frossa posts blind ($1,000).

 

PRE-FLOP

ilaIui bets $1,640 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $1,150 and is all-in, smirnovmv folds, Jukemoni folds, funny.bunny folds, Frossa calls $640.

 

FLOP [board cards: King of Spades,5 of Diamonds,8 of Hearts ]

 

 

TURN [board cards: King of Spades,5 of Diamonds,8 of Hearts,7 of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: King of Spades,5 of Diamonds,8 of Hearts,7 of Diamonds,TS ]

 

 

SHOWDOWN

ilaIui shows [ 6 of Diamonds,6 of Spades ]

GAMBLE4GLORY shows [ 3 of Spades,3 of Clubs ]

Frossa shows [ TC,9 of Spades ]

Frossa wins $980, Frossa wins $3,950.

 

 

Seat 1: Zandinga ($2,980 in chips)

Seat 6: Bull 67 ($4,605 in chips)

Seat 7: GAMBLE4GLORY ($3,535 in chips)

Seat 10: lilulilu ($3,880 in chips)

ANTES/BLINDS

GAMBLE4GLORY posts blind ($300), lilulilu posts blind ($600).

 

PRE-FLOP

Zandinga folds, Bull 67 bets $4,605 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $3,235 and is all-in, lilulilu folds.

 

FLOP [board cards: 6 of Diamonds,9 of Hearts,Ace of Diamonds ]

 

 

TURN [board cards: 6 of Diamonds,9 of Hearts,Ace of Diamonds,Jack of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: 6 of Diamonds,9 of Hearts,Ace of Diamonds,Jack of Clubs,7 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

Bull 67 shows [ Ace of Hearts,5 of Hearts ]

GAMBLE4GLORY shows [ Ace of Clubs,Queen of Hearts ]

Bull 67 wins $1,070, GAMBLE4GLORY wins $7,670.

 

 

 

 

Seat 2: MBohn1 ($3,010 in chips)

Seat 8: Rederiet ($1,395 in chips)

Seat 9: ji-_-ge ($5,870 in chips)

Seat 10: GAMBLE4GLORY ($4,725 in chips)

ANTES/BLINDS

ji-_-ge posts blind ($400), GAMBLE4GLORY posts blind ($800).

 

PRE-FLOP

MBohn1 folds, Rederiet folds, ji-_-ge bets $5,470 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $3,925 and is all-in.

 

FLOP [board cards: 4 of Diamonds,7 of Spades,Queen of Diamonds ]

 

 

TURN [board cards: 4 of Diamonds,7 of Spades,Queen of Diamonds,King of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 4 of Diamonds,7 of Spades,Queen of Diamonds,King of Diamonds,Queen of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

ji-_-ge shows [ King of Hearts,Jack of Spades ]

GAMBLE4GLORY shows [ Jack of Diamonds,Ace of Diamonds ]

ji-_-ge wins $1,145, GAMBLE4GLORY wins $9,450.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seat 1: styledre7 ($5,065 in chips)

Seat 2: GAMBLE4GLORY ($1,285 in chips)

Seat 3: BomPang ($4,395 in chips)

Seat 8: yinwhatever ($2,680 in chips)

Seat 10: oldzipfel ($1,575 in chips)

ANTES/BLINDS

yinwhatever posts blind ($300), oldzipfel posts blind ($600).

 

PRE-FLOP

styledre7 bets $5,065 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $1,285 and is all-in, BomPang folds, yinwhatever folds, oldzipfel folds.

 

FLOP [board cards: 7 of Clubs,3 of Clubs,TC ]

 

 

TURN [board cards: 7 of Clubs,3 of Clubs,TC,7 of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 7 of Clubs,3 of Clubs,TC,7 of Diamonds,5 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

styledre7 shows [ 5 of Diamonds,Ace of Clubs ]

GAMBLE4GLORY shows [ 4 of Hearts,4 of Diamonds ]

styledre7 wins $3,780, styledre7 wins $3,470.

 

 

 

Seat 3: Jukemoni ($1,233 in chips)

Seat 4: funny.bunny ($3,160 in chips)

Seat 5: Frossa ($5,583 in chips)

Seat 7: ilaIui ($1,640 in chips)

Seat 8: GAMBLE4GLORY ($1,150 in chips)

Seat 10: smirnovmv ($2,234 in chips)

ANTES/BLINDS

funny.bunny posts blind ($500), Frossa posts blind ($1,000).

 

PRE-FLOP

ilaIui bets $1,640 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $1,150 and is all-in, smirnovmv folds, Jukemoni folds, funny.bunny folds, Frossa calls $640.

 

FLOP [board cards: King of Spades,5 of Diamonds,8 of Hearts ]

 

 

TURN [board cards: King of Spades,5 of Diamonds,8 of Hearts,7 of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: King of Spades,5 of Diamonds,8 of Hearts,7 of Diamonds,TS ]

 

 

SHOWDOWN

ilaIui shows [ 6 of Diamonds,6 of Spades ]

GAMBLE4GLORY shows [ 3 of Spades,3 of Clubs ]

Frossa shows [ TC,9 of Spades ]

Frossa wins $980, Frossa wins $3,950.

 

 

Seat 1: Zandinga ($2,980 in chips)

Seat 6: Bull 67 ($4,605 in chips)

Seat 7: GAMBLE4GLORY ($3,535 in chips)

Seat 10: lilulilu ($3,880 in chips)

ANTES/BLINDS

GAMBLE4GLORY posts blind ($300), lilulilu posts blind ($600).

 

PRE-FLOP

Zandinga folds, Bull 67 bets $4,605 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $3,235 and is all-in, lilulilu folds.

 

FLOP [board cards: 6 of Diamonds,9 of Hearts,Ace of Diamonds ]

 

 

TURN [board cards: 6 of Diamonds,9 of Hearts,Ace of Diamonds,Jack of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: 6 of Diamonds,9 of Hearts,Ace of Diamonds,Jack of Clubs,7 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

Bull 67 shows [ Ace of Hearts,5 of Hearts ]

GAMBLE4GLORY shows [ Ace of Clubs,Queen of Hearts ]

Bull 67 wins $1,070, GAMBLE4GLORY wins $7,670.

 

 

 

 

Seat 2: MBohn1 ($3,010 in chips)

Seat 8: Rederiet ($1,395 in chips)

Seat 9: ji-_-ge ($5,870 in chips)

Seat 10: GAMBLE4GLORY ($4,725 in chips)

ANTES/BLINDS

ji-_-ge posts blind ($400), GAMBLE4GLORY posts blind ($800).

 

PRE-FLOP

MBohn1 folds, Rederiet folds, ji-_-ge bets $5,470 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $3,925 and is all-in.

 

FLOP [board cards: 4 of Diamonds,7 of Spades,Queen of Diamonds ]

 

 

TURN [board cards: 4 of Diamonds,7 of Spades,Queen of Diamonds,King of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 4 of Diamonds,7 of Spades,Queen of Diamonds,King of Diamonds,Queen of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

ji-_-ge shows [ King of Hearts,Jack of Spades ]

GAMBLE4GLORY shows [ Jack of Diamonds,Ace of Diamonds ]

ji-_-ge wins $1,145, GAMBLE4GLORY wins $9,450.

 

Första är tveksamt om du har FE på bb. Nu hade du ju det, och då är det ju nice, annars är det sådär.

 

Med samma resonemang är andra handen ingen hitpush direkt. Du har absolut noll FE med en hand som spelar kasst treväg. Fold.

 

Tredje tycker jag är en bra syn. Jämna stackar, och vinner du handen får du sannolikt leka lite innan bubblan spricker.

 

Fjärde skulle jag inte ta. AJ är knappast stål och stackstorlekarna är i princip så dåliga de kan bli.

 

Så tycker jag :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första är tveksamt om du har FE på bb. Nu hade du ju det, och då är det ju nice, annars är det sådär.

 

Med samma resonemang är andra handen ingen hitpush direkt. Du har absolut noll FE med en hand som spelar kasst treväg. Fold.

 

Tredje tycker jag är en bra syn. Jämna stackar, och vinner du handen får du sannolikt leka lite innan bubblan spricker.

 

Fjärde skulle jag inte ta. AJ är knappast stål och stackstorlekarna är i princip så dåliga de kan bli.

 

Så tycker jag :-)

 

33. Är jävligt kass, men var lite: What gives, nångång ska man få träffa set :)

 

AJ, Gillar jag själv då om jag skulle varit han där skulle jag tryckt ATC. Matematiskt är nog fold korrekt dock. Såg mina chanser att ta segern bara :) Vann den också tillslut.

 

Annars har jag nog gått +-0 idag. Rullen ligger på 12795$ Vilket är långt från mitt mål och känns som 20k är ouppnåligt just nu. Får se vad som händer i helgen. Började ok men sen slutade flipsen funka igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJ synen är snuskigt kass, klart den äger min range men detta är en sng så det kvittar,chipmässigt äre ev plus men $ mässigt är synen extremt kass, sngs handlar om att komma ITM, efter man gjort det kan man börja gå för vinst. Tycker i all välmening att om du inte har koll på den teorin så får du börja plugga på den för den är så äckligt viktig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går fortfarande sjukt segt men missade monsterbacket genom att komma trea i en 47 pers Turbo MTT. Såklart utdragen i sista handen A7 fick inte hålla mot A4. En av de största fiskarna på nätverket hatar mig också. Har ingen aning om varför.

 

Rullen på 12410$ nu.

 

Liten chatt snutt:

navchattay0.jpg

 

Sista var efter min A9 stod mot hans KQ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan var det det för dåre. Har det brunnit i huvudet på honom och nån släckt det med en yxa???

När det kommer till poker, kom in i matchen nu för tusan!!...ta en dag ledigt och gör något roligt...man känner sig väldigt mycket mer motiverad.

 

Har en trevlig helg. SNEAKY

 

Jo får göra så. Kommer och käkar lunch med er idag. Är nog bra för mig om jag får i mig något vettigt.

 

Lite intressant med honom är att han backat 17k enligt Sharkscope förstår inte varför han är arg på mig, han borde vara arg på de flesta pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJ synen är snuskigt kass, klart den äger min range men detta är en sng så det kvittar,chipmässigt äre ev plus men $ mässigt är synen extremt kass, sngs handlar om att komma ITM, efter man gjort det kan man börja gå för vinst. Tycker i all välmening att om du inte har koll på den teorin så får du börja plugga på den för den är så äckligt viktig.

 

Kan erkänna att jag inte har någon hårt teoretiskt underlag för mitt lir. Började lira för längesen och har sen lärt mig på vägen och hoppas att kunna utvecklas hela tiden.

 

Jag försökte få igång en diskution den är bra/dålig och sen gärna varför den är det.

 

Mitt resonemang låter: Du ställer vilka kort som hellst här. Dels för du är chippie och dels för att jag ska "respektera" att det är en kortis kvar.

 

Enligt pokerstove så har jag 65% med AJ mot en random hand. Jag tyckte det var värt att ta den chansen här. Då jag har minst 50%(ren uppskattning) chans att få segern som stackarna ser ut om jag vinner.

 

Om jag viker AJ där kommer du istället sno nästa blind från bohn, sen lämna det upp till mig och bohn att ta ut Rederiet. Rederiet kan i sin tur folda båda sb och BB för att skicka runt blindsen ett till varv. Då du troligen kommer ligga på 12-13k när bubblan spricker.

 

Som jag ser det ger jag upp mycket värde att folda AJ där om jag vet att du ställer any. Jag skiter uppriktigt i ITM och tror att detta är ett som minst nollsumme spel EV mässigt.

 

Upp till dig att förklara hur dåligt detta lir och resonemang är nu. Gärna med mer bakgrund än att det suger...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta paus från onlinegrinden tills på söndag. Var utgång igår som efter lite misslyckande hamnade man på sviten kl 2 och hann tappa 2k på några timmar. Lirat DC var ruskigt kul men jag gjorde endel sjukt kalla syner i omaha. Texas tror jag att jag plussade på men backade på omahan. Sen slöade jag AAxx på A94 rainbow floppen vilket resulterar i 4 vägspot på turn och att två hittar stege på riv. Jag vet att jag måste stoppa på floppen men ville ha mer värde ur träffen. Exakt det fisktänke sättet men hånar personer för att lira normalt. FFS va kasst.

 

Idag blir det utgång också. En polares syrra som fyller 18 och pga det blir det nog ett av stockholms mindre respekterade hak man hamnar på ikväll.

 

På pokerfronten är Matty kvar i GT (Fan att jag inte har någon %) och Petting leder det så han kommer nog finnas kvar länge på de höga turbo borden :D Han vann eur daily häromdan också.

 

Livepoker har börjat bli kul igen. Speciellt eftersom online går så segt nu. Kommer nog lira måndagslaxen på sviten och sen är det lagpoker på lördag kommer bli en skön vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag sa förut, det är äckligt stor skillnad på dollar ev och chip ev, ditt spel är klart chip ev, men inte dollar ev. Du krossar säkerligen ongames sngs ändå, men plugga lite på detta så kan du säkerligen öka din ROI :)

 

EDIT: kan tyvärr inte förklara så bra då jag inte heller är så bra på den teorin då det var väldigt längesen då jag grajndade sngs, förlåt om det lät otrevligt för det var absolut inte meningen, var i all välmening.

 

Googla på ICM (Independent Chip Modeling), här är en länk med: http://www.pokerhelper.com/icm-2.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ett tag sen jag skrev här nu. Tänkte summera lite:

 

Anledningen att jag inte skrivit så mycket är att jag backat rakt ut senaste 2 veckorna. Knappt orkat lira nått och blivit tveksam på om jag lirar korrekt konstant. Lyckas ändå få ett månads resultat på 9500$ så jag borde vara nöjd, men är riktigt besviken med det resultatet faktiskt.

 

Börjat tycka att live poker är roligare och roligare. Var senaste i måndags nere på sviten och lirade min bästa Livepoker någonsinn men det hjälper inte när man blir utdragen i två huvudpotter. Ena när jag hjälte synar ner en RR all in på turn med AQ mot fi's A6 med stegdrag. Självklart sitter stegen på river. Andra potten var JJ mot A9 på floppen 986. Klart en till 9 kommer på turn. hade nån bb kvar då som jag bara slängde in UTG. ute som 2x: av 4x. Jobbigt när man känner att liret funkar men korten inte vill sig.

 

Börjat lira lite mtt när sngsen inte funkar. Gått skit för mig men kommer få in runt 1500$ på % i matt. Som senast igår vann 50$ can daily. Fattar inte hur han kan klonka alla mtts. Jag jobbade upp mig till 3800 i marker i den turren. Plockar upp TT en kille hittar AA. JAg tvingas lägga på flop. Tre händer efter Hittar KK UTG standardraisar. samma kille min raisar två syn efter. jag ställer in de 2600 jag har kvar. Klart att han har hittat AA igen. Fattar inte hur jag någonsin ska kunna klonka en mtt på ongame.

 

Lagpoker igen nu på lördag. Schmongame leder med 100+ poäng och tänkte säkra segern redan nu på lördag. Gått stabilt hittills och det borde inte vara några problem att plocka bra poäng på lördag igen..

 

Gått ner på 50$ nivån tills jag clearar den bonusen jag håller på med nu. Lite för att straffa mig själv för att det går så jävla kasst.

 

Börjat få lite snurr på mitt egna SNG forum nu också. Vi är 13 medlemmar nu varav 10 är ruskigt duktiga SNG lirare. Vi hade vår första freeroll igår och surprise surprise. Matt tog hem det och vinner ett BD inköp. Bara 4 startande men men. Hoppas vi kan öka till nästa månad.

 

Annars var jag och fick en flygtur över stockholm idag. Ruskigt kul att se hur alla små områden som man bott i förut hänger ihopp.

 

Jaja thats all.

 

Ska försöka bli bättre på att uppdatera här. Man är inte bara så sugen när poker gått så jävla illa senaste tiden. Bjuder på min sharkscope graf.

 

gamblegq4.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte lirat en enda turre idag. Så tänkte lira Can daily med krippa det gick bra tills denna kom:

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-53097881-38

played at "Livermore" for USD TC from 2007-11-02 19:38 until 2007-11-02 19:39

Seat 1: BomPang ($1,585 in chips)

Seat 3: Siema48 ($1,850 in chips)

Seat 4: xxaxel33 ($1,785 in chips)

Seat 5: Lamu ($1,150 in chips)

Seat 6: calex51 ($590 in chips)

Seat 7: jukkamus ($1,869 in chips)

Seat 8: GAMBLE4GLORY ($3,047 in chips)

Seat 9: Trelop ($3,400 in chips)

Seat 10: ngoc37 ($3,005 in chips)

ANTES/BLINDS

Trelop posts blind ($25), ngoc37 posts blind ($50).

 

PRE-FLOP

BomPang folds, Siema48 folds, xxaxel33 folds, Lamu folds, calex51 folds, jukkamus bets $100, GAMBLE4GLORY bets $333, Trelop folds, ngoc37 folds, jukkamus calls $233.

 

FLOP [board cards: 8 of Clubs,8 of Diamonds,6 of Spades ]

jukkamus bets $300, GAMBLE4GLORY calls $300.

 

TURN [board cards: 8 of Clubs,8 of Diamonds,6 of Spades,7 of Spades ]

jukkamus bets $1,236 and is all-in, GAMBLE4GLORY calls $1,236.

 

RIVER [board cards: 8 of Clubs,8 of Diamonds,6 of Spades,7 of Spades,4 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

jukkamus shows [ 4 of Diamonds,4 of Hearts ]

GAMBLE4GLORY shows [ Ace of Hearts,Ace of Diamonds ]

jukkamus wins $3,813.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FFS, Lagpokern gick skit schmongame ute som 10:a. Vi borde fortfarande ligga bra till i sammandraget men måste prestera i sista omgången nu.

 

Gick ut och käka med Vrakman, Olyckan och Matt efter det. Lite depp, men mycket skitsnack om ongame propbets och regulars också. Riktigt trevligt.

 

Kom hem sjukt taggad till att börja hård grinda sngs. Tog en 100$ SH turbo mtt med Olyckan också.

 

Det var då jag insåg att mitt förhållande av ongame är fortfarande av denna karaktär:

 

home1.gif

 

Gissa själv vem som är jag och vem som är big bad ongame.

 

The evidence:(låg 4 i mttn tills dessa)

 

Seat 3: buTRon ($2,325 in chips)

Seat 4: GAMBLE4GLORY ($6,588 in chips)

Seat 6: Anselmius ($4,376 in chips)

Seat 7: zaruto ($3,590 in chips)

Seat 8: ComeOnAndC ($3,315 in chips)

Seat 10: Dobedan ($7,055 in chips)

ANTES/BLINDS

Dobedan posts blind ($150), buTRon posts blind ($300).

 

PRE-FLOP

GAMBLE4GLORY bets $800, Anselmius folds, zaruto folds, ComeOnAndC bets $3,315 and is all-in, Dobedan folds, buTRon folds, GAMBLE4GLORY calls $2,515.

 

FLOP [board cards: King of Hearts,3 of Spades,7 of Hearts ]

 

 

TURN [board cards: King of Hearts,3 of Spades,7 of Hearts,King of Spades ]

 

 

RIVER [board cards: King of Hearts,3 of Spades,7 of Hearts,King of Spades,7 of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

ComeOnAndC shows [ Jack of Hearts,King of Clubs ]

GAMBLE4GLORY shows [ 9 of Diamonds,Ace of Diamonds ]

ComeOnAndC wins $7,080.

 

 

Seat 3: buTRon ($1,875 in chips)

Seat 4: GAMBLE4GLORY ($2,973 in chips)

Seat 6: Anselmius ($4,376 in chips)

Seat 7: zaruto ($3,590 in chips)

Seat 8: ComeOnAndC ($7,530 in chips)

Seat 10: Dobedan ($6,905 in chips)

ANTES/BLINDS

GAMBLE4GLORY posts blind ($150), Anselmius posts blind ($300).

 

PRE-FLOP

zaruto folds, ComeOnAndC folds, Dobedan folds, buTRon folds, GAMBLE4GLORY bets $2,823 and is all-in, Anselmius bets $4,076 and is all-in.

 

FLOP [board cards: 3 of Hearts,7 of Diamonds,King of Clubs ]

 

 

TURN [board cards: 3 of Hearts,7 of Diamonds,King of Clubs,5 of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards: 3 of Hearts,7 of Diamonds,King of Clubs,5 of Clubs,4 of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

Anselmius shows [ 6 of Spades,6 of Diamonds ]

GAMBLE4GLORY shows [ 9 of Diamonds,9 of Clubs ]

Anselmius wins $1,403, Anselmius wins $5,946.

 

 

 

Lyckats med att tappa 10 inköp på 50$ turbos också GG WP.

 

Ska kolla med min representant på loco imorrn om jag kan byta bort mitt fittmotriggade nick.

 

Aja, funderar att ringa upp nån polare och bli rejält jävla full nu. Orkar inte tänka på poker längre bara skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...