Gå till innehåll

spela klart alla eller starta en ny sng?


_ante_

Recommended Posts

jag har nyss börjar spela lite sngs. har mest spelat cash game tidigare. jag undrar en sak. om man sätter sig i ett visst antal sngs och så åker man ut ur en. sätter ni er i en ny direkt eller väntar ni till alla är klara innan ni börjar om?

 

det jag tänker på är att det är ju ganska olika spel beroende på vilken blindnivå man är på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har nyss börjar spela lite sngs. har mest spelat cash game tidigare. jag undrar en sak. om man sätter sig i ett visst antal sngs och så åker man ut ur en. sätter ni er i en ny direkt eller väntar ni till alla är klara innan ni börjar om?

 

det jag tänker på är att det är ju ganska olika spel beroende på vilken blindnivå man är på.

 

De flesta multitablande spelare startar väl en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar mestadels spela i set. Startar upp 15-20 st samtidigt och spelar dem till slutet och startar sedan upp 15-20 nya. Tror det flesta spelar så när de har så många igång.

 

Förrut när jag spelade 4 st samtidigt startade jag alltid upp nya när jag väl åkte ut. Hade alltid 4 st igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...