Gå till innehåll

fhaugen - NL400 och MTT's


fhaugen

Recommended Posts

  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilket gymnasie går du på och vad har ni er studentfest? Går själv på Kitas och tar också studenten på onsdag och då är det feeeeest! :-D

 

Lirar du inget på Klôbben längre förresten?

 

Går på Polhem och ska vara på Park Lane. Hehe Klöbben, bara spelat där en gång men vet inte varöfr jag inte spelar oftare. Livepoker är ju trots allt roligare :)

 

blev det klonk lr gul?

 

Kom som sagt 8 i primas 200k guaranteed, SJUKT orättvist. Alla sög och jag hade som alltid (;)) sjuk otur. Gick in på finalbordet som chiptvåa men torskar 2 coinflips direkt. Sen blir jag jätteshort pga primas pinsamma struktur och får folda mig till A8 som inte får vinna mot AJ.

 

Dom som satt heads-up var för övrigt antagligen dom mest efterblivna killarna som någonsin spelat heads-up. Dom satt i typ 1 timma och försökte göra deal fastän PokerMGR gick in och sa att det inte var möjligt. Det slutade med att den ena gav ut sitt telefonnummer i chatten med 100-tals railbirds och de hade sen ett telefonsamtal ytterligare 15-20 minuter. Vet inte hur det gick sedan men min onda del hoppas att dom åkte dit för colluding då dom bytte telefonnummer och mail i chatten trots tillsägelser :)

 

Slutsats: Jag var bäst och jag borde därför vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom som satt heads-up var för övrigt antagligen dom mest efterblivna killarna som någonsin spelat heads-up. Dom satt i typ 1 timma och försökte göra deal fastän PokerMGR gick in och sa att det inte var möjligt. Det slutade med att den ena gav ut sitt telefonnummer i chatten med 100-tals railbirds och de hade sen ett telefonsamtal ytterligare 15-20 minuter. Vet inte hur det gick sedan men min onda del hoppas att dom åkte dit för colluding då dom bytte telefonnummer och mail i chatten trots tillsägelser :)

 

Slutsats: Jag var bäst och jag borde därför vunnit.

 

Hahahahahahahahahahaha :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

×
×
  • Skapa nytt...