Gå till innehåll

Twhyessons Sng Dagbok - För oss om spelar SNG på pokerstars!


TWHYESSON

Recommended Posts

FAN FAN FAN

 

396 poäng kvar

DETTA GÅR LÅNGSAMT!

 

Plussar iaf:) minimalt.. typ upp 130 nu..Måste börja köra typ set av 20-30 sngs nu..

 

30 sngs = 150 poöäng.. så det får bli det

 

SKYNDA

 

Orkar inte scrolla tillbaka och läsa två sidor med inlägg, men det låter som att det är en bonus du ska klara innan 24inatt?? Dra i dig en tallrik gröt och en burk dunderhonung. Sen är det bara att köra!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 164
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo jag fixade platinum..

 

Men backade pga det.Polarn kom och jag fick stress spela. Körde massa set sngs samt fl 2/4..

 

Backade ner rullen till 2900 typ..Så -500 dollar idag.

 

Får det vara värt:)

 

Vet inte smartheten i det.Men jag kände verkligen att jag ville bli platinum..

 

Sen att jag spel,ade som en sopa stressad. Samt hade lite väl mycket oflyt är en annan...

 

Nu börjar jag seriöst inför maj iaf.. Skall köra ett set innan tjejen kommer hem..

 

Första målet blir att nå 3K igen.. Nästa 4K.. allt över 4K kommer jag sedan att plocka ut ca 50% av

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Summering april:

Startar asdåligt på sngs sidan. Expekt gör mig glad!

Sedan funkar sng spelet bra och man plussar in alla 600 back och plussar över 1000.

 

Dock igår så svänger skiten ner ca 500 dollar eftersom jag jagade platinum samtidigt som jag söp och var tvungen umgås. Så jag fet backade men det fick det vara värt. Sammanlagt om man bortser från det "beräknat dåliga spelet igår" så plussar jag ca 1200 i April. tar man med -500 igår blir det ca 700 plus.

 

Nu över till maj!

 

SPEL OCH SPELMÅL I MAJ!

 

Nivå.............. : $15+1

FPP/SNG........ : 12.5

Antal............. : 2000

Roi................ : 8%

Vinst............. : $2560

Rulle.............. : $3400

Fpps.............. : 25.000st

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backade igår lite. Fick en trög start då jag inte alls spelade bra. Gick 230 back direkt. Sedan fick jag spendera nästkommande 70sngs till att spela mig tillbaka och slutade -30 för dagen.

 

Idag börjar det bättre och plussar 108 rakt ut så att vi nu är på plus för månaden!

 

 

SPEL MAJ MÅNAD

SNG..........: 112/2000

ROI...........:4.3%/8%

$/H...........:$11.94

$/Dag........: $39/82

Vinst.........: $78/$2569

VPP...........: 570/10000

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skanke: Hmm så .. ska vi säga att du bjuder på en avsugning om jag vinner söndags turren?

 

Hajjen: hmm.. Lira mer.. Det e skööönt!:)

 

 

 

Spelet:

FITTA!

Har fan lirat 130 sngs idag och plussat bara 70 hehe.

Upp 40 totalt sett.

 

Iofs inte lirat optimalt, samt för många åt ggn. Men samtidigt så har jag förlorat sjukt många coinflips samt viktiga händer där jag leder. Folk har synat mer än vanligt. Kanske för att jag spelade lite mer push lite för tidigt. Får kolla på det tills i morgon!

 

Men vi plussar iaf!

 

SPEL MAJ MÅNAD

SNG..........: 232/2000

ROI...........:1%/8%

$/H...........:$3

$/Dag........: $20/82

Vinst.........: $41/$2569

VPP...........: 1196/10000

BR.............:$2964

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt självförtroende, allt hopplöst!

 

Vet inte varför jag känner så. Men det gör jag!

 

Det är rätt lustigt. Har tjänat in över 1K nu 2 månader i följd, men nu känns det som jag är värdelös och en icke vinnande sng spelare!

 

I förrgår backade jag typ 30 dollar, och igår gick jag plus trots en jävla massa oflyt och väldigt mycket skitspel också från min sida. Började nämligen spela lite slaskigt i början ibland. Och trycka lite väl mycket i slutet så jag började få skitsyner.

 

Jag ligger ju plus denna månad, och det har bara gått 2 dagar. Men det känns som att jag är förlorande bara för att jag bara plussade 70 igår. Har börjat vänja mig vid att dra in 100-400 per dag. Och det känns som förlust allt annat.

 

Hoppas att känslan går över för det e inte kul just nu då man känner sig värdelös. Tror känslan kommer ifrån att jag lät rullen krympa 500 dollar sista april för att få platinum. Känner bara som att jag snabbt måste vinna tillbaka dem, vilket inte är en bra känsla alls! För det brukar bara sluta i dåligt spel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där går i vågor. Jag avslutade förra året kanon bra. När jag sen hamnade i en downswing tyckte man att all världens otur drabbade jus mig. Visst var det variansens fula tryne som visade sig, precis som variansens fina siada hittade mig innan nyår. Det man gör är att börja tvivla, personligen får jhag för mig att bli mer aggresiv vilket bara slutar i mer coinflips i turneringarna, mer coinflips ännu högre varians.

 

Nu har jag gått bra nån månad och spelet känns säkrare.

Spela några set med bara 4-6 bord och analysera.

Spela i samma sng med någon du har på msn. Inte för att colluda utan för att

man skärper sig och man vill inte göra bort sig:)

 

HEJA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...