Gå till innehåll

vilken sajt ska jag välja ?


Fjonkan

Recommended Posts

Tja. Har problem, kan inte välja en bra sida har nyss bytt från everest , provade party men den var verkligen skitdålig, gick inte att multitabla för man blev bara stressad av hur deras bord var uppbyggda så jag undrar om nån vet nån bra skattefri sajt som är gott om fisk och som kanske liknar everest lite. Där man verkligen kan multitabla 8 bord utan att bli ihjäl stressad.

 

tack på för hand // filip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte spelat på Everest själv, så kan tyvärr inte svara på den delen av frågan.

 

Däremot ska du ju tänka på att du kan inte bara byta sida och hoppa på åtta bord direkt, kanske behöver en timme eller två för att "jobba in" var alla kommandon sitter osv.

Visst kan det finnas sidor som är mer liknande everest och därför gör det lättare, men jag tror inte att Party som är en av de stora drakarna skulle vara där om de verkligen hade en "rörig" klient!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var inte bara därför jag bytte, tyckte det var alldeles för tight om man nu jämför med everest, sen om nån vet nån sajt som har en bra bonus och liknar everest och mkt fisk så nämn den ;)

 

Hej,

 

Kika in på vår sida. Vi har ett väldigt bra bonus erbjudande vid första insättningen! Gå in på http://www.simbapoker.com och kika!

 

Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ett litet tips från oss på SimbaPoker:

 

Vill bara påminna igen att idag är det söndag och $2000 Guaranteed startar 19:30 ikväll. För närvarande är det endast 42 anmälda vilket ger ett mycket fint övervärde. Glöm inte att regga er för detta fina övervärde! Buy in är endast $20!

 

Vi ses vid borden!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ett litet tips från oss på SimbaPoker:

 

Vill bara påminna igen att idag är det söndag och $2000 Guaranteed startar 19:30 ikväll. För närvarande är det endast 42 anmälda vilket ger ett mycket fint övervärde. Glöm inte att regga er för detta fina övervärde! Buy in är endast $20!

 

Vi ses vid borden!

 

SimbaPoker Crew

 

Sluta upp med skitsnacket! Det är mer än två timmar till turneringsstart. Ni vet mycket väl att det inte är något övervärde i denna turneringen!:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...