Gå till innehåll

1/2 fixed full table


PokerFreddie

Recommended Posts

ber om ursäkt, missat att importera HandHistorys

 

Jag sitter i CO, plockar upp AA, bara BB defendar, har väl tight, men agro som satan som image.

 

flop: Q83 rainbow

 

check, självklar bet, check-raise, lika klar trebet tycker jag, han representerar ju nån träff oavsett. Han synar

 

turn: Q83-Q

 

Check-Vad göra? och varför?

 

//Freddie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp, stämmer med trebeten där....

 

men check på turn känns som bästa alternativet tycker jag, har debaterat med några andra polare, som tyckte bet och fold om c-raise.

dock är det ju en bet förlorad om jag får omslag och fold, och jag kan max förlora en bet om han har Q med en check, plus värdet i att han bluffar med många händer.

 

debatten rörde oxå, frikort som drar ut, med parad Q så finns få kort som kan dra ut, är ju nån form av inside ller en 8 som måste träffa 8 för kåk...

 

tack för tankarna, han betade efter river och jag synade ner, han visade J9, missad inside....

 

//Freddie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är väldigt nära att köra betfold på turn för att inte missa värde av synhänderna. Checksynar han så kan du ta en (troligen) riskfri värdebet på river också. Det finns flera händer som synar ner.

 

betfolda på 1/2 känns halvkallt. jisses vilka cp-spel man sett på den nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...