Gå till innehåll

Frirulle söndag 22/4 20:00


AG

Recommended Posts

  • Svars 191
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

5e plats... Nicke30 tar ut mig med sin riverrigg! tråkigt men men.. gl ni som e kvar... Tips: 1: betapetson 2: Nicke30 och BUBBLAN Teamsunnydale :lol:

 

 

btw sjukt tråkigt med prisstrukturen när man för en gångs skulle tog sig långt:/

 

5e plats? Någon försöker få bättre rykte på PF :-D:mrgreen:

 

Snarare 7e plats ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JensNi skrev

 

7e plats... Nicke30 tar ut mig med sin riverrigg! tråkigt men men.. gl ni som e kvar... Tips: 1: betapetson 2: Nicke30 och BUBBLAN Teamsunnydale

 

 

Tack för tipset.

 

Tyvärr åkte jag på 5:e plats efter några misslyckade moves.

 

Jag tycker dock den här prisstrukturen var bra, gör det iaf värt att spela för att komma ITM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej förjäkla dålig prisstruktur + info om modsens nick. Dagen turnering var väl inte så jäkla genomtänkt... tråkigt när FTP är en jäkla bra sajt annars!

 

vem fick bountys ? ingen antar jag!:shock:

 

Med en lite bättre prisstruktur så hade jag kanske kunnat lägga kungarna, GAAAH :mrgreen:

 

Roligt med bountys, inte lite orutinerat det där :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du lyckades dock länge sätta allin när jag bara hade skräp, och undvika det när jag hade kort som kunde syna :D men gg, o lycka till på cruisen masjedvel

 

Jag tiltade HU då jag upptäckte att masjedvel inte var nån moderator med bounty....attans, jag som jagade hela kvällen och ingenstans fanns dom att finna, ....men nu kan jag ju köpa några "bounty" kortlekar istället. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...