Gå till innehåll

Helt omöjligt!


dearling

Recommended Posts

Ok! allvarligt talat...sitter och spelar turneringar på prima/microgaming och allt flyter på...men sen tappar jag tron på allt vad riggfritt heter...I den ena turneringen går en shorstackad kille all-in efter en limpare. Killen efter, med mellanstack, honom trycker direkt in alla sina marker med 97s. Han drar till sig en straight flush på turn...En kvart senare, i den andra turneringen dubblar en shortstack blindsen UTG. Jag har AA och höjer upp till tre ggr hans bet. Efter mig går en storstack all-in med 72s och fixar en kåk..hur fan kan de spela såna händer med aktiva spelare som visat styrka till höger och vänster??? Hur ska man inte kunna låta bli att tro att de vet vilka kort som kommer...alltså jag blir så less...jäkla skitspel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok! allvarligt talat...sitter och spelar turneringar på prima/microgaming och allt flyter på...men sen tappar jag tron på allt vad riggfritt heter...I den ena turneringen går en shorstackad kille all-in efter en limpare. Killen efter, med mellanstack, honom trycker direkt in alla sina marker med 97s. Han drar till sig en straight flush på turn...En kvart senare, i den andra turneringen dubblar en shortstack blindsen UTG. Jag har AA och höjer upp till tre ggr hans bet. Efter mig går en storstack all-in med 72s och fixar en kåk..hur fan kan de spela såna händer med aktiva spelare som visat styrka till höger och vänster??? Hur ska man inte kunna låta bli att tro att de vet vilka kort som kommer...alltså jag blir så less...jäkla skitspel...

 

Spelade du runt KL 6? För då förekommer riggen på prima. Tänk på det!

Annars kan du gå upp i nivå, ju större del av din bankrulle du tar in på bordet desto mindre rigg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår när jag spelade fotboll försökte en av motståndarna slå ett inlägg men fick en felträff och bollen seglade in i mål istället. Snacka om att man blir less.

 

Detta var garanterat på tredje generationens konstgräs. Går fan inte att spela där värre rigg har jag nog aldrig varit med om. Det spelar ju bara en massa tighta svenskar som inte vet vad attackfotboll är utan bara kontrar med långa bollar!

 

(Glömde att säga att alla lag som spelar på konstgräs är sponsrade av någon b2b-bolag iaf inofficiellt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...