Gå till innehåll

Reload Bonus!


ParbetDavid

Recommended Posts

Nu ger vi er ytterliggare en bonus som går att kombinera med $1000 Aprilbonusen OCH Vegasracet!

 

100% matchning upp till $200. För fullständing info, Läs här.

 

Ska denna komma upp under My promotions -> bonusar i cashiern när man gjort insättningen? Har inte dykt upp för mig iaf.

 

Edit: man skulle visst kolla under Rewards

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

ingen bonus heller... buuuhuuu

 

"Du är registrerad för vår Vegaskampanj på Pokerforum.nu och har också registrerat dig för reloadbonusen i maj. Tyvärr går inte dessa två erbjudande att kombinera. Antingen kan du få ta bonusen och räkna bort de MPP som du genererar under tiden i Vegaskampanjen eller så kan vi dra tillbaka bonusutbetalningen när den väl är gjord. Låt mig veta vilket du föredrar."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Nu ger vi er ytterliggare en bonus som går att kombinera med $1000 Aprilbonusen OCH Vegasracet!

 

Går att kombinera vegas-race med reload!

 

ingen bonus heller... buuuhuuu

 

"Du är registrerad för vår Vegaskampanj på Pokerforum.nu och har också registrerat dig för reloadbonusen i maj. Tyvärr går inte dessa två erbjudande att kombinera. Antingen kan du få ta bonusen och räkna bort de MPP som du genererar under tiden i Vegaskampanjen eller så kan vi dra tillbaka bonusutbetalningen när den väl är gjord. Låt mig veta vilket du föredrar."

 

Går INTE att kombinera vegas-race med reload!

 

 

Vad gäller? Är sugen på en reload, men kör också vegas-race. Går det eller inte att kombinera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...