Gå till innehåll

Bästa iPoker skinnet ur bonussynpunkt


MacDaddy

Recommended Posts

Står ju t.o.m på deras sida att det bara är att maila dom så höjs ens VIP-level. Tror ni det är till Legend man blir upphöjd till direkt då?

 

Den höjs inte. Fick detta svar från supporten när jag frågade..

 

Hello XXXXXX,

 

Thank you for contacting us!

 

I apologise but the information in the site is wrong, we do not increase the VIP level. We only need to increase the deposit limits in order to be able to deposit the 2000$.

 

Once you have deposited the 2000$, the promotion is active and all you need to do is collect the FPPs.

 

If you have any further questions, feel free to contact us.

 

Best regards,

 

Mathieu

CarlosPoker Service Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tror ni det tar att skrapa ihop 50k FPPs på den första level? (NL100, NL200) Efter det måste det ju gå relativt fort att ta dom sista 150k FPPs då man blivit upphöjd till den högsta nivån?

 

På Carlos ändrar dom inte ens VIP-level förän man spelat där tre månader tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saxat från Carlos Poker:

 

"Upp- och nedgradering av VIP-nivå.

 

Du får din VIP status uppdaterad den 1:a varje månad. Vi kommer använda en uträkningsmetod baserad på tre månader enligt en 50-30-20 modell. Modellen förhåller sig så att 50% av poängen intjänade föregående månad adderas till 30% av poängen intjänade månaden innan dess och slutligen läggs 20% av de poäng som tjänades för tre månader sedan till. Detta ger en total som blir avgörande för nästkommande månads VIP-nivå."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Carlos ändrar dom inte ens VIP-level förän man spelat där tre månader tyvärr.

 

Inte?

You will get your VIP status (both up and down grade) on the 1st of every month. We will use a three months calculation method, favoring the most recent month by ratio of 50-30-20. This is a ratio of 50% points earned last month added to 30% of points earned the month before added to 20% of points earned 3 months ago and this adds up to the total which is used for next months VIP level. However, the first two months in the system, we will use a 100% last month formula.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte?

 

Jag har spelat litegrann på Carlos började 7 mars, då stod det i klienten att min VIP-level skulle bli uppgraderad nästa gång den 1 maj.

 

Sen spela jag dock så lite så jag kom inte ens upp i 1500 VIP under mars månad. I april har jag spelat lite mer och i klienten står nu följande:

 

"Congratulations - You've accumulated 4189 points, allowing you to be upgraded to VIP level Orange - your new VIP level will be assigned to you from the beginning of the month after next."

 

Det är nog inte tre månaders fördröjning som jag skrev först men det verkar som om det måste gå två månadsskiften innan dom ändrar ens VIP-level om jag tolkar det rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej,

Jag kan inte svara för alla andra erbjudanden hos iPoker, jag vet bara att vi försökte designa vår bonus så den var den enklaste att cleara hos iPoker. Carodzagames.com erbjuder 100% up till $600, som motsvarar minst 37% tillbaka. Utöver det så ger vi alla som spelar på vår sajt en gratis pokerbok från Cardozas bibliotek av böcker.

 

Lycka till vilken sajt ni än väljer!

Måns Ullerstam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...