Gå till innehåll

BestPoker - $3500 bonus + VIP-SHOP!


HouseLover

Recommended Posts

500% Sign-Up bonus up to $3500!

One of our most generous deposit bonuses EVER is a 500% up to $3500, clearing at 10 Player Points per dollar with 75 days to clear.

 

For example: Deposit $700 and you will get $3500 extra when you have collected 35 000 Player Points ($3500 x 10 Player Points / $)

 

Please contact our live support if you would like higher deposit limits on your account.

Last date to register with this code is May 1st!

 

All details subject to change.

 

Grymt att VIP-shop ingår. Dessutom är det mer fisk på Ongame än Prima.

 

Use the code bp3500 when signing up a new account!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste just detta på Bestpoker.com:

 

"Every player who has been contributing money into the pot is awarded with an equal amount of Player Points every time the pot is raked.

For every $0.1 paid in rake, you receive 0.1 Player Point. You can make up to 3 Player Points per hand, since the rake cap lies at $3."

 

Betyder det att för varje $ betald i rake så får man en Player Point? Isf behöver man ju rakea $35k för att cleara bonusen. Sjuuuukt tungt. Men jag har fattat allt fel va? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste just detta på Bestpoker.com:

 

"Every player who has been contributing money into the pot is awarded with an equal amount of Player Points every time the pot is raked.

For every $0.1 paid in rake, you receive 0.1 Player Point. You can make up to 3 Player Points per hand, since the rake cap lies at $3."

 

Betyder det att för varje $ betald i rake så får man en Player Point? Isf behöver man ju rakea $35k för att cleara bonusen. Sjuuuukt tungt. Men jag har fattat allt fel va? :shock:

 

Nja, det måste rejkas $35k från potter som du har lagt pengar i, så du måste "bara" betala $10-12k för att få $3,5k. Bra, va? Om du skickar $12k till mig så lovar jag att ge dig $3,5k... Dessutom tar ju en sån här bonus åtta miljoner timmar att cleara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det måste rejkas $35k från potter som du har lagt pengar i, så du måste "bara" betala $10-12k för att få $3,5k. Bra, va? Om du skickar $12k till mig så lovar jag att ge dig $3,5k... Dessutom tar ju en sån här bonus åtta miljoner timmar att cleara.

 

Okay, men då skickar jag pengarna direkt till dig istället då :) Kontonummer? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är farten på typ 33orna???

Tycker det är halv bra fart på dem kvällstid, kanske 1 var 2-4 min. Du kan dock mixa dem med 54 orna då borde du få tillräckligt med action, sjukaste är dock att det är alltid 2-5 tokgrinders vid de borden. Resten är jätte fiskar som synar all in med q2o pre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...